// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵

بازی Ace Combat 7 Skies Unknown بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروش داشته است

استودیوی باندای نامکو در بیانیه اخیر خود اعلام کرده است که بازی Ace Combat 7 به پر فروش‌ترین بازی این سری تا به الان تبدیل شده است.

در سال ۱۹۹۲ استودیوی Bandai Namco بالاخره اولین اثر خود با محوریت هواپیماهای جنگی و نبردهای حماسی هوایی را روانه بازار کرد. مجموعه Ace Combat تابه امروز توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی را پیدا کند. این بازی همچنین به یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های استودیوی باندای نامکو تبدیل شده است. 

استودیوی باندای نامکو، خالق و ناشر بازی Ace Combat 7، در بیانیه اخیر خود اعلام کرده است که بازی Ace Combat 7: Skies Unknown توانسته بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد و اتفاق ذکر شده به این معنا است که این بازی توانسته هم‌اکنون به پرفروش‌ترین بازی از سری بازی Ace Combat تبدیل شود. این خبر خوشحال کننده همراه‌با دومین سالگرد بازی Ace Combat 7 اعلام شده است.

کزوتوکی کونو، مدیر برند سری بازی Ace Combat با انتشار تصویری در صفحه رسمی این مجموعه در توییتر تأیید کرد که بازی Ace Combat 7 Skies Unknown موفق شده است از نظر میزان فروش، پرفروش‌ترین بازی قبلی یعنی بازی Ace Combat 4: Shattered Skies را پشت سر گذاشته و عنوان پرفروش‌ترین بازی این مجموعه را از آن خود کند. همچنین بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۳۰ دی‌ماه (۱۹ ژانویه) یک به‌روزرسانی رایگان دریافت خواهد کرد که در طی این آپدیت، اسکین و نمادهای جدیدی به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Ace Combat 7 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد و همچنین با هدست واقعیت مجازی PSVR نیز قابل تجربه است.

تبریک بابت تبدیل بازی Ace Combat 7 به پرفروش ترین بازی سری


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده