// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲

انتشار نسخه استیم Forza Horizon 4 در آینده نزدیک

بازی محبوب Forza Horizon 4 قرار است به‌زودی از طریق استیم هم در اختیار کاربران کامپیوتر قرار بگیرد. برای اطلاع از تاریخ دقیق، همراه زومجی باشید.

سری Forza Horizon یکی از بزرگ‌ترین و بهترین سری بازی‌های مسابقه‌ای موجود محسوب می‌شود. پس از انتشار آخرین نسخه‌ی این بازی یعنی Forza Horizon 4 در سال ۲۰۱۸، محتویات پس از عرضه‌ی زیادی در دسترس قرار گرفته شد و همچنین بسیاری از طرفداران هنوز هم مشغول تجربه‌ی این بازی هستند. اگرچه شایعاتی در مورد انتشار نسخه‌ی پنجم این بازی به گوش می‌رسد، بازی Forza Horizon 4 هنوز هم آماده نیست که از خاطره‌ها پاک شود زیرا به‌زودی نسخه‌ی پی سی این بازی از طریق استیم در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه پی سی این بازی ماه آینده در تاریخ ۱۹ اسفند ماه (۹ مارچ) روی استیم در دسترس می‌گیرد. نسخه استیم این بازی شامل قابلیت کراس پلی با نسخه فعلی ویندوز 10، تمام نسخه‌های کنسولی ایکس باکس و حتی سایر دستگاه‌های دارای Xbox Cloud Gaming خواهد بود. این اتفاق بخشی از ابتکار مداوم مایکروسافت برای آوردن بازی‌ها به فروشگاه Valve محسوب می‌شود و این اولین‌بار است که یک بازی در این سری به استیم می‌آید.

بازی Forza Horizon 4 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس دردسترس است و در تاریخ ۱۹ اسفند ماه برای استیم منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده