// یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

امکان انتشار Halo: The Master Chief Collection روی پلتفرمی جدید

استودیوی 343 اینداستریز به‌تازگی اعلام کرده قصد آزمایش چند مورد جدید را در Halo: The Master Chief Collection دارد که یکی از این موارد احتمالا تست یک پلتفرم جدید برای این بازی محبوب است.

استودیوی 343 اینداستریز به‌تازگی اعلام کرده که به‌زودی مواردی تازه و آزمایشی از بازی کالکشن مجبوب Halo: The Master Chief Collection را که فعلا در فاز بتا به سر می‎‌برند، جهت تست به‌صورت عمومی به بازی اضافه می‌کند (در استودیوی 343 اینداستریز به آزمایش مواردی که در فاز بتا هستند، Test Flight گفته می‌شود). آن‌ها این خبر را در وب‌سایت Halo Waypoint به اشتراک گذاشته‌ و اشاره کرده‌اند که این موارد آزمایشی در اواخر ماه فوریه یا اوایل مارس (اوایل تا اواسط اسفندماه) به بازی اضافه می‌شوند. آن‌ها در پست مذکور درمیان مواردی که قصد تست آن‌ها دارند، اشاره می‌کنند که شاید «یک مکان (احتمالا یک پلتفرم تازه) و شیوه‌ی جدید بازی کردن» را مورد آزمایش قرار دهند.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از پلتفرم مورد نظر 343 اینداستریز برای انتشار Halo: The Master Chief Collection در دست نیست. بااین‌حال، با نگاهی به تبادل افکار برخی طرفداران در صفحات هیلو در شبکه‌های اجتماعی می‌توان فهمید که خیلی از بازیکنان دوست دارند این بازی روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شود؛ این در حالی است که دسته‌ی دیگری از طرفداران امیدوارند کالکشن مستر چیف روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

با اینکه هنوز هیچ‌چیزی به‌صورت رسمی تایید نشده است، اما اگر سازندگان تصمیم بگیرند که Halo: The Master Chief Collection را روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر کنند، شاید بتوان گفت که کار درستی انجام می‌دهند؛ چراکه باتوجه‌به محبوبیت فوق‌العاده‌ی این کالکشن ارزشمند در فروشگاه استیم، این‌طور به‌نظر می‌رسد که Halo: The Master Chief Collection طرفداران زیادی روی پلتفرم پی سی دارد.

مسترچیف بالای سر جنازه کاوننت‌ها در Halo

البته ذکر این نکته نیز لازم است که با اینکه 343 اینداستریز در پست مذکور برای تست این «مکان و شیوه‌ی جدید بازی کردن» بازه‌ی زمانی اواخر فوریه تا اوایل مارس را درنظر گرفته است، ولی در عین حال اعلام می‌کند که «ممکن است موارد مختلفی تغییر کنند.»

فارغ از بحث پلتفرم جدید برای Halo: The Master Chief Collection، سازندگان قصد دارند موارد دیگری را نیز در بازه‌ی زمانی مذکور در این بازی آزمایش کنند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پشتیبانی از گزینه‌های تغییر وسعت دید (Field of View Slider) در تمام کنسول‌های ایکس باکس
  • زمانی‌که بازی در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روی نرخ تازه‌سازی 120hz قرار دارد، گزینه‌های مربوط‌به وسعت دید دیگر در حالت غیرقابل‌تغییر قرار نخواهد گرفت.
  • روش‌های جدید برای شخصی‌سازی بیشتر در کنترل‌های بازی
  • ترکیب‌های بیشتر برای دکمه‌ها
  • پشتیبانی از موس و کیبورد در نسخه‌های کنسولی
  • تغییراتی در دید اول‌شخص بازی

استودیوی 343 اینداستریز درنهایت اشاره می‌کند که تا قبل از بازه‌ی زمانی مذکور، جزئیات بیشتری را از زمان دقیق و موارد نهایی موجود در این Test Flight با بازیکنان درمیان خواهد گذاشت. نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ دوست دارید که بازی Halo: The Master Chief Collection روی چه پلتفرم دیگری منتشر شود؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده