نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵

Halo: The Master Chief Collection در استیم حدود دو میلیون نسخه فروش داشته است

کالکشن Halo: The Master Chief با گذشت دو روز از انتشار رسمی خود در استیم، توانست رکورد فروش نزدیک به دو میلیون نسخه را در این فروشگاه ثبت کند.

طبق اطلاعات فروش استیم، مجموعه‌ی مجموعه Halo: The Master Chief Collection تاکنون مرز فروش یک میلیون نسخه دیجیتالی را رد کرده و به نزدیک دو میلیون نسخه رسیده است. این میزان فروش، تنها طی دو روز پس از انتشار آن ثبت شده است. با این‌که تعداد پیش‌فروش‌های این کالکشن نیز در آمار فروش آن حساب شده است، ولی با این‌حال باز هم این میزان فروش، رقم بالایی محسوب می‌شود.

تقریباً چهار روز پیش، کالکشن Halo: The Master Chief به بیشترین تعداد بازیکن همزمان خود با ۱۶۱ هزار و ۲۴ نفر دست پیدا کرد. درحال حاضر این تعداد به ۵۴ هزار نفر کاهش یافته و درکل ۹۲ درصد امتیاز مثبت دریافت کرده است.

بازی Halo: Reach برای اولین بار با این کالکشن برای کامپیوتر منتشر شده است. بخش چندنفره این بازی به‌صورت رایگان دردسترس بازیکنان قرار دارد، ولی بخش‌های Campaign و Firefight باید به صورت جداگانه خریداری شوند. 343 اینداستریز برای اطمینان از کیفیت نسخه کامپیوتر، از استودیوهای اسپلش دمیج و روفیان کمک گرفته است.

این استودیو، مسئولیت سنگین انتقال اطلاعات بازیکنان را نیز از بازی‌های Halo 3 ،Halo 4 و Halo Reach به کالکشن The Master Chief برعهده داشته است. این انتقال باعث می‌شود تا نقشه‌ها و حالت‌های ساخته شده توسط بازیکنان درون بازی حفظ و نگهداری شوند. این انتقال اطلاعات در تاریخ ۲۱ مرداد برای حالت‌های بازی و در تاریخ ۴ شهریور نیز برای نقشه‌های طراحی شده، اتفاق افتاده است.

بازی Halo Infinite، قسمت بعدی این مجموعه محبوب، در طول کنفرانس ایکس‌باکس در مراسم E3 سال گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد. امسال نیز تریلر جدیدی از این بازی به‌نمایش درآمد، ولی متاسفانه هنوز گیم‌پلی رسمی از این بازی منتشر نشده است. این بازی برای انتشار در سال آینده روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ویندوز و ایکس باکس اسکارلت، کنسول نسل بعدی مایکروسافت، برنامه‌ریزی شده است. این بازی قبل از انتشار خود وارد فازهای آزمایشی می‌شود و اولین نسخه بتای آن برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. بازیکنان پلتفرم کامپیوتر نیز می‌توانند از این نسخه‌های آزمایشی بهره ببرند و ۳۴۳ اینداستریز اطمینان داد که بازیکنان پلتفرم پی سی به تمام امکانات بازی بعدی دسترسی خواهند داشت.

چند ماه پیش، تیم لانگو، کارگردان خلاق بازی Halo Infinite از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز جدا شد. در غیاب او، مری اولسون به ریاست تیم تولید بازی Infinite ترفیع یافت. دو ماه بعد از این اتفاق، اولسون نیز از این استودیو خارج شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده