نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴

تلاش سازندگان Halo Infinite برای ارائه تجربه‌ای فوق‌العاده از این بازی روی پی سی

استودیوی 343Industries از تجربیات ارزشمند خود با مجموعه The Master Chief Collection استفاده کرده و Halo Infinite را به یک بازی باکیفیت در پلتفرم پی سی تبدیل خواهد کرد.

بازی Halo Infinite برای عرضه در پاییز سال آینده برنامه‌ریزی شده و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، سری ایس، ایکس باکس وان و پی سی به‌طور همزمان این بازی را دریافت خواهند کرد. حالا توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی 343 یکبار دیگر به ارائه توضیحات درباره بازی مورد انتظار خود پرداخته و از نسخه پی سی آن به‌عنوان یک «تجربه کلاس برتر» یاد می‌کنند.

Halo Infinite برخلاف دیگر بازی‌های مجموعه هیلو علاوه‌بر کنسول‌های ایکس باکس به‌طور همزمان برای پی سی نیز آماده می‌شود. استودیوی سازنده این بازی از تجربیات قبلی خود به خوبی درس گرفته و اینبار پلتفرم پی سی را در کانون توجهات خود قرار داده است. دیوید پرایس، طراح ارشد سلاح‌های بازی هیلو اینفینیت در توضیحات خود درباره این بازی به کمک گرفتن از تجربیات این شرکت از عرضه مجموعه Master Chief Collection برای پی سی می‌گوید:

«یکی از اهداف بزرگی که برای نسخه پی سی بازی Halo Infinite در نظر داریم، دستیابی به بالاترین استانداردهای تجربه بازی‌های شوتر در این پلتفرم و رقابت با بهترین عناوین حال حاضر آن است. البته وجود مجموعه MCC نیز کمک زیادی به ما می‌کند. از این طریق می‌توانیم پیشنهادها و بازخوردهای بسیار خوب و سازنده‌ای را برای بهبود کیفیت بازی خود دریافت کنیم.»

شیلد در بازی هیلو اینفینیت

یکی از مهم‌ترین مراحل تطبیق تجربه Halo Infinite با پلتفرم پی سی، ایجاد یک تعادل مناسب با سیستم کنترل بازی ازطریق ماوس و کیبورد است. توسعه‌دهندگان مجموعه‌ی Halo سال‌ها است که به بهینه‌سازی و بهبود سبک کنترل بازی ازطریق کنترلرهای ایکس باکس می‌پردازند؛ درحالی که می‌توان می‌گفت درباره سیستم موس و کیبورد در ابتدای راه قرار دارند. البته کوئین دلهویو طراح محیط بازی Halo Infinite عقیده دارد که تست‌های روزانه و تمرکز توسعه‌دهندگان روی این موضوع موجب پیشرفت سریع آن‌ها در این زمینه شده است:«همان‌طور که می‌دانیم، بعد از عرضه این بازی پلتفرم پی سی هم یکی از پورت‌های ما را تشکیل خواهد داد. ما هرروز روی نسخه پی سی Halo Infinite کار می‌کنیم؛ به طوری که درحال حاضر اینطور به نظر می‌رسد که این مجموعه ۲۰ سال است که با سیستم کنترلی ماوس و کیبورد هماهنگ شده است. ما باید توجه کنیم که عملکرد بی نقص بازی در این سیستم ارتباطی از مهم‌ترین اولویت‌های تیم در توسعه نسخه پی سی Halo Infinite است.»

سازندگان بازی Halo Infinite هرماه اخبار و گزارش جدید خود را از روند پیشرفت پروژه با مخاطبان در میان می‌گذارند. استودیوی 343Industries از زمان تأخیر غیرمنتظره بازی جزئیات بیشتری از محتوای این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته و در تلاش است تا یک بازی بی نقص را روانه بازار کند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به تشریح سلاح‌های بازی، ابزارها و نقش بازیکنان در تجربه چند نفره آن اشاره کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده