نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۷

تمایل ایکس باکس به همکاری با ایلان ماسک با محوریت Halo

به نظر می‌رسد که علاقه ایلان ماسک به مجموعه بازی Halo، باعث شده تا تیم ایکس باکس هم تمایل زیادی به یک همکاری جالب با او داشته باشد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

کمتر کسی است که این روز‌ها ایلان ماسک را نشاسد؛ موسس و مدیرعامل اسپیس‌ایکس و مدیرعاملی و فعالیت به‌عنوان معمار محصولات شرکت خودروسازی تسلا تنها بخشی از فعالیت‌های ایلان ماسک به‌حساب می‌آیند. او چندی پیش توییتی با مضمون «فقط Halo» منتشر کرد و به این شکل، علاقه‌اش به این مجموعه شوتر محبوب ایکس باکس را نشان داد. حال به‌نظر می‌رسد که تیم ایکس باکس مایکروسافت هم به این موضوع واکنش نشان داده است. 

آرون گرینبرگ، مدیر کل بازاریابی تیم ایکس باکس، اخیرا در واکنش به توییت ایلان ماسک اعلام کرد که «به‌نظر می‌رسد یک همکاری با شرکت تسلا با محوریت سری Halo باید صورت بگیرد» و با استفاده از هشتگ‌های Warthog نشان داد که تمایلش، به ساخته شدن یک مدل از خودروهای تسلا با شکل و شمایل ماشین‌های Warthog سری هیلو است. البته شاید هم منظور او وجود ماشین‌هایی مرتبط با تسلا در خود بازی‌های هیلو باشد.

البته گرینبرگ در ادامه شفاف‌سازی کرد که ایده این همکاری، اتفاقی جذاب از دید او و طرفداران سری هیلو است و به‌نوعی اعلام کرد که هیچ اتفاق رسمی رخ نداده است. وی همچنین از طرفداران درخواست کرده که در صورت تمایل به شکل گرفتن همکاری اینچنینی، نسبت به آن واکنش نشان دهند و نظرات خود را بگویند تا شاید واقعا روزی چنین اتفاقی رخ داد!


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده