نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸

ساخت بازی های ریمستر جدید در برنامه اکتیویژن

دنیس دورکین، مسئول ارشد مالی اکتیویژن بلیزارد، به‌تازگی در کنفرانس مالی تحلیلگران اعلام کرد که در سال پیش‌رو چندین بازی ریسمتر کلاسیک توسط این استودیو روانه بازار خواهد شد.

چند سالی است که استودیوی اکتیویژن سیاست جدیدی را اتخاذ کرده و دست به توسعه و انتشار ریمستر بازی‌های قدیمی و محبوب خود کرده است. اگر نگاهی به چند سال اخیر داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که اکتیویژن با انتشار آثاری چون Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled و Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 به همگان ثابت کرد که تبحر خاصی در ریسمتر کردن بازی‌های کلاسیک خود دارد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد سران اکتیویژن از عملکرد خود در این زمینه رضایت پیدا کرده‌اند و از قرار معلوم این روند در سال میلادی پیش‌رو نیز ادامه خواهد داشت؛ چراکه ساعاتی پیش دنیس دورکین، مسئول ارشد مالی اکتیویژن بلیزارد، در کنفرانس مالی تحلیلگران به این موضوع اشاره و اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ بازی‌های ریمستر شده زیادی توسط اکتیویژن روانه بازار خواهد شد.

باوجود اینکه دورکین در صحبت‌های خود هیچ اشاره به آثار در دست ساخت و زمان معرفی احتمالی آن‌ها نکرده، اما باتوجه به اینکه اکتیویژن از گنجینه آثار محبوبی برخوردار است، احتمالا گزینه‌های زیادی برای ریمستر شدن روی میز سران اکتیویژن قرار دارد.

حال باید منتظر ماند و دید این سیاست جدید اکتیویژن چه پیامدهایی برای آینده کاری این استودیوی قدیمی و پرطرفدار خواهد داشت؟ اگر شما هم از طرفداران آثار قدیمی استودیوی اکتیویژن هستید، به‌نظر شما در آینده نه‌چندان دور باید منتظر عرضه کدام‌یک از بازی‌های کلاسیک آن باشیم؟ لطفا نظرات و پیش‌ینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده