نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴

اکتیویژن استودیوی سازنده Tony Hawks Pro Skater را با بلیزارد ادغام کرد

براساس بیانیه رسمی اکتیویژن، استودیوی ویکاریوس ویژنز، توسعه‌دهنده بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به بخش بلیزارد این شرکت منتقل شده است.

تصمیم جدید اکتیویژن برای تلفیق استودیوی ویکاریوس ویژنز با بخش بلیزارد این شرکت، به معنای عدم توسعه بازی‌های آینده سری Tony Hawk توسط این استودیو خواهد بود. درواقع به‌جای این کار، ویژنز از این پس روی بازی‌های زیر مجموعه Blizzard کار خواهد کرد. هنوز مشخص نشده که این تیم دقیقاً روی چه پروژه‌هایی فعالیت خواهد کرد. اعضای تیم توسعه‌دهندگان ویکاریوس ویژنز متشکل از بیش از ۲۰۰ طراح و بازیساز حرفه‌ای است که احتمالاً در آینده روی یک عنوان جدید کار خواهند کرد.

سخنگوی بلیزارد در مصاحبه اخیر خود با وبسایت GamesIndustry.biz اعلام کرده که:

«بعد از چند مورد همکاری موفقیت آمیز با توسعه‌دهندگان استودیوی Vicarious Visions، به این نتیجه رسیدیم که در اینجا فرصت مناسبی برای یک پشتیبانی بلند مدت دیده می‌شود.»

در همین راستا، Jen Oneal از ریاست استودیوی Vicarious Visions به معاونت اجرایی توسعه پروژه‌های شرکت بلیزارد ارتقاء شغلی پیدا کرده است. او در پست جدید خود به عوامل اجرایی شرکت بلیزارد پیوسته و گزارش فعالیت‌های خود را مستقیماً به J. Allen Barack رئیس شرکت ارائه خواهد کرد. لازم به ذکر است که ساختمان مرکزی استودیوی Vicarious Vision از موقعیت فعلی خود در نیویورک تغییر مکان نخواهد داد.

نمایی از بازی های تونی هاوک از استودیوی Vicarious Visions

استودیوی ویکاریوس ویژنز سابقه طول و درازی در صنعت بازی دارد. این شرکت در مدت زمان بیش از ۳۰ سال از آغاز فعالیت‌های حرفه‌ای خود روی عناوین متعددی از مجموعه‌های Crash Bandicoot، Guitar Hero و Tony Hawk کار کرده است. این شرکت در سال ۲۰۰۵ توسط اکتیویژن خریداری شد.

البته واکنش‌های نسبت به انتقال این استودیو به زیرمجموعه Activision Blizzard در فضای مجازی چندان مثبت نبوده است. بسیاری از طرفداران امیدوارند که این استودیو در ادامه نیز نقش اصلی را در توسعه بازی‌های آینده اکتیویژن بلیزارد داشته باشد. با درنظرگرفتن سابقه درخشان این شرکت در توسعه بازی‌های Crash Bandicoot و Tony Hawk جای تعجب نیست که طرفداران نسبت به آثار ویکاریوس احساس وابستگی داشته باشند. بار دیگر باید به این نکته اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که این استودیو در ادامه روی چه پروژه‌های کار خواهد کرد.

نظر شما درباره انتقال استودیوی ویکاریوس ویژنز به زیرمجموعه بلیزارد چیست؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده