// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

رونمایی از Battlefield جدید در بهار ۲۰۲۱؛ ۳۵ بازی جدید در برنامه کاری الکترونیک آرتز

سران EA به‌تازگی در جلسه‌ی فصلی خود اعلام کرده‌اند که از جدیدترین قسمت مجموعه‌ی Battlefield در بهار ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود و بیش از ۳۵ بازی در این شرکت در مراحل مختلف توسعه یا ایده‌پردازی به سر می‌برند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Electronic Arts به‌تازگی جلسه‌ی فصلی عملکرد خود را برای سهام‌داران و تحلیل‌گران برگزار کرده است که در آن اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی شرکت و بلیک جورگنسن، مدیر ارشد مالی درباره‌ی جدیدترین قسمت مجموعه‌ی Battlefield و برنامه‌ی انتشار بازی‌های آینده‌ی آن‌ها صحبت می‌کنند.

طبق اظهارات ویلسون، EA «برنامه گسترده‌ای» برای انتشار بازی‌‌ها در آینده دارد و اینکه «بیش از ۳۵ بازی جدید در دوره‌ی ایده‌پردازی یا مراحل مختلف توسعه به سر می‌برند.» او همچنین درباره‌ی بتلفیلد بعدی صحبت می‌کند که قرار است در تعطیلات سال نو ۲۰۲۱ منتشر شود:

«بازی بعدی بتلفیلد قرار است شامل همان جنگ‌های نظامی همه‌جانبه باشد. این بازی از تمام مزیت‌ها و قدرت کنسول‌های نسل جدید استفاده می‌کند تا جنگ‌هایی عظیم و واقع‌گرایانه را با پشتیبانی از تعداد بازیکنانی بیش از بازی‌های قبلی به مخاطبان تقدیم کند. این بازی شامل نقشه‌هایی می‌شود که وسعت آن‌ها در مجموعه‌ی بتلفیلد سابقه نداشته است. جدیدترین بتلفیلد عناصر آشنای این مجموعه مانند تخریب‌پذیری گسترده، آزادی فعالیت‌های بازیکنان در بازی و نبردهای آن‌ها با یکدیگر با استفاده از سلاح‌ها و ادوات نظامی را به سطح تازه‌ای ارتقا می‌دهد. تیم ساخت بتلفیلد درحال‌حاضر تمام تمرکز خود را روی ساخت آن گذاشته و از برنامه‌ی زمان‌بندی تعیین‌شده نیز جلوتر است.»

ویلسون همچنین اضافه می‌کند که بتلفیلد جدید در بهار سال ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود و اینکه EA اطمینان حاصل می‌کند که این بازی تمام انتظارات طرفداران بتلفیلد را برآورده کند. جورگنسن نیز اشاره می‌کند که سازندگان این بازی در استودیوی DICE «عملکرد فوق‌العاده‌ای» دارند و دوباره تاکید می‌کند که آن‌ها نسبت به مراحل ساخت بازی‌های قبلی بتلفیلد، از برنامه‌ی تعیین‌شده برای توسعه‌ی جدیدترین نسخه‌ی آن بسیار جلوتر هستند. او می‌گوید تیم ساخت به‌دنبال این هستند که زودتر از تمام بازی‌های قبلی مجموعه، کار ساخت این بازی را به اتمام برسانند.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده