نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۹

عدم معرفی نسخه جدید نینتندو سوییچ در آینده نزدیک

ساعاتی پیش بلومبرگ گزارش داد که برخلاف شایعات اخیر، شانتارو فوروکاوا، مدیر نینتندو، به‌صورت رسمی اعلام کرده که فعلا خبری از معرفی مدل جدیدی از کنسول سوییچ نخواهد بود.

اگر از طرفداران نینتندو باشید، احتمالا در جریان هستید که تقریبا همزمان با عرضه مدل ارزان‌تر سوییچ یعنی نینتندو سوییچ لایت، شایعات زیادی پیرامون وجود احتمالی یک نسخه پیشرفته‌تر از این کنسول به گوش می‌رسید؛ موضوع تا جایی پیش رفت که حتی چندی پیش گزارشی منتشر شد که سران نینتندو به استودیو‌های بازی‌سازی خود اعلام کرده‌اند که از این پس آثار خود را هماهنگ با صفحه نمایشی با رزولوشن 4K توسعه دهند. 

به‌نظر می‌رسد حداقل برخلاف شایعاتی که اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی را زمان احتمالی عرضه نینتندو سوییچ پرو اعلام کرده بود، نباید منتظر معرفی این کنسول در آینده نزدیک باشیم؛ چراکه ساعاتی پیش رسانه بلومبرگ گزارش داد که در جلسه پرسش‌ و پاسخ اخیر نینتندو، شانتارو فوروکاوا، مدیر شرکت، به‌صورت رسمی اعلام کرده که فعلا خبری از معرفی یک نسخه جدید از سوییچ در آینده نزدیک نخواهد بود.

البته با کمی دقت به پاسخ فوروکاوا متوجه می‌شویم که معرفی و عرضه نینتندو سوییچ پرو احتمالا جزو برنامه‌های کلی شرکت است، اما احتمالا زمان معرفی آن اواخر سال میلادی برنامه‌ریزی شده باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید پس از گذشت چهار سال از زمان عرضه کنسول سوییچ، نینتندو می‌تواند در هیاهوی ماه‌های اولیه عرضه کنسول‌های نسل نهم، فروش سوییچ را همچنان به‌همین صورت حفظ کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آینده این کنسول هیبریدی را با ما نیز به اشتراک گبذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده