// جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱

عدم انتشار محتوای بیشتر برای Bleeding Edge؛ تمرکز نینجا تئوری روی بازی Hellblade 2

استودیوی نینجا تئوری به‌تازگی اعلام کرده که دیگر قصد ندارد محتوای بیشتری برای بازی Bleeding Edge منتشر کند و می‌خواهد تمام تمرکز خود را روی ساخت Hellblade 2 و دو پروژه‌ی دیگر بگذارد.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی Ninja Theory به‌تازگی اعلام کرده که آن‌ها از این به بعد تمام تمرکز خود را بر ساخت Senua’s Saga: Hellblade 2، پروژه‌ی Mara و پروژه‌ی Insight معطوف می‌کنند و به همین دلیل، بازی Bleeding Edge دیگر قرار نیست محتوای بیشتری دریافت کند. این خبر دیروز در حساب توییتری بازی بلیدینگ اج اعلام شد. همچنین نینجا تئوری به طرفداران Bleeding Edge اطمینان داده با وجود اینکه دیگر محتوای جدیدی برای بازی منتشر نمی‌شود، ولی هنوز روی کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم پی سی قابل بازی خواهد بود. متن توییت مذکور به شرح زیر است:

«استودیوی نینجا تئوری از این به بعد تمرکز خود را روی توسعه‌ی پروژه‌های جدید خود (شامل Senua’s Saga، پروژه‌ی مارا و پروژه‌ی اینسایت) می‌گذارد. ما تصمیم گرفته‌ایم که دیگر محتوای بیشتری برای بازی بلیدینگ اج منتشر نکنیم. این بازی هنوز روی ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل بازی است. از تمام طرفداران بازی متشکریم. با یکدیگر [در بازی] تیم تشکیل دهید و هرج‌و‌مرج به پا کنید.»

بازی Bleeding Edge

بازی Bleeding Edge که مبارزات آن با سلاح سرد است و زاویه‌ی دوربین آن نیز سوم‌شخص است، چهار بازیکن را دربرابر چهار بازیکن دیگر قرار می‌دهد. این بازی برای اولین‌بار در رویداد E3 سال ۲۰۱۹ معرفی شد و درنهایت نیز در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۰ (۵ فروردین ۹۹) منتشر شد.

نسخه‌ی دوم بازی تحسین‌شده‌ی Hellblade: Senua's Sacrifice یعنی Senua’s Saga: Hellblade 2 نیز برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. مایکروسافت چندوقت پیش گفته بود که این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 ساخته می‌شود و برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد.

Project Mara نیز قرار است یک اثر جدید باشد و استودیوی نینجا تئوری در آن قصد دارد که روش‌های جدیدی را برای داستان‌گویی آزمایش کند. این استودیو به‌تازگی اعلام کرده که وقایع داستانی پروژه‌ی Mara در یک آپارتمان با محیطی به‌شدت واقع‌گرایانه اتفاق می‌افتد.

کاراکتر بازی ترسناک Project: Mara

از Project Insight هم برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. درمورد آن نیز گفته شده که قرار است «یک پروژه‌ی آزمایشی و هدایت‌شده باشد که هدف آن نیز ارائه‌ی یک راه‌حل عمومی برای درمان اختلالات روانی است و از طرفی افراد را تشویق به حفظ سلامت روانی خود می‌کند.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده