// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

اشاره هنرپیشه کاراکتر سنوآ در توییتر به بازی Hellblade 2

ملینا یورگنز، هنرپیشه کاراکتر سنوآ در بازی Senua's Sacrifice: Hellblade II، با انتشار یک تصویر از خود به نسخه دوم این بازی اشاره کرده است.

نسخه اول Hellblade توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند و در ادامه و معرفی Senua's Sacrifice: Hellblade II، این بازی به یکی از موردانتظارترین بازی‌های انحصاری تبدیل شد. بااین‌حال هنوز تاریخ انتشار نسخه دوم هل‌بلید درنظر گرفته نشده است و همچنین نمایش گیم‌پلی بازی هم از دیگر مواردی است که کاربران منتظر آن هستند.

بااین‌حال ملینا یورگنز، هنرپیشه کاراکتر سنوآ در Senua's Sacrifice: Hellblade 2، تصویر جدیدی را در توییتر منتشر کرده است. در جریان توییت منتشر شده، شاهد تصویری از ظاهر علائم، زخم و نشانه‌های Hellblade هستیم. همچنین وی در بخش توضیحات نوشته «برای هر نبرد پیروز شده، یک نبرد بزرگ دیگر جای آن را خواهد گرفت.» قطعا در هر دو مورد منتشر شده، به نسخه دوم بازی اشاره دارد.

ازطرفی مدتی است که اخباری حول بازی Hellblade 2 منتشر نشده است و کاربران براین‌ باور هستند که به‌زودی شاهد انتشار اخبار جدیدی از این بازی خواهیم بود. این در حالی است که بعضی از کاربران عقیده دارند که ملینا یورگنز تنها قصد داشته گریم فوق‌العاده چهره خود در بازی را به‌نمایش بگذارد. Senua's Sacrifice: Hellblade 2 در جریان رویداد The Game Awards 2019معرفی شد و پس از گذشت دو سال، امیدواریم هرچه زودتر نمایش‌های بیشتری را از این بازی مورد انتشار مشاهده کنیم.

در ادامه هم می‌توانید تصویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

گریم هنرپیشه سنوآ در بازی Senua

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده