// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲

سازندگان Project: Mara در ویدیویی جدید از گرافیک واقع‌گرایانه بازی می‌گویند

استودیوی نینجا تئوری نحوه‌ی ساخت گرافیک واقع گرایانه و خیره کننده بازی جدید خود با نام Project: Mara را با انتشار تریلری به هواداران نشان می‌دهد.

سال گذشته، ما متوجه شدیم که نام بازی جدید استودیو نینجا تئوری که در سبک ترسناک و روانشناختی ساخته می‌شود، Project: Mara است. سازنده‌ی بازی در این‌باره بیان کرد که بازی Project: Mara می‌تواند سبک جدیدی از داستانگویی باشد و درست همانند Hellblade: Senua's Sacrifice، استودیوی نینجا تئوری بازی جدید خود را براساس تحقیقات گسترده و با درنظرگرفتن تجربه‌های انسانی حقیقی برای به نمایش گذاشتن ترس‌های روانی خواهد ساخت.

اکنون تریلر جدیدی که به‌تازگی از Project: Mara منتشر شده است، اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن به اشتراک می‌گذارد و برخی از صحنه‌های خیره کننده این بازی به همراه نحوه‌ی خلق این گرافیک واقع گرایانه توسط تمیم انتونیادس (Tameem Antoniades) و تیمش را توضیح می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

شاید مهم‌ترین اطلاعاتی که ما از این تریلر متوجه شدیم این باشد که کل بازی Project: Mara فقط در داخل یک آپارتمان اتفاق می‌افتد. نکته‌ی جالب این است که این آپارتمان واقعاً وجود دارد و تیم سازنده زمان زیادی را برای بازآفرینی آن به صورتی واقع گرایانه اختصاص داده است. ابعاد آپارتمان، بافت‌های نشان داده شده در محل، نورپردازی و بسیاری از چیزهای دیگر موجود در محل، همه توسط تیم توسعه با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها باز آفرینی شده است.

همان‌طور که در تریلر زیر می‌توانید ببینید، استودیوی نینجا تئوری با همکاری استودیو Clear Angle توانست محیط کلی آپارتمان به همراه تمامی جزئیات کوچک آن را به‌صورت یک شبیه‌ساز دیجیتالی از فضای واقعی آپارتمان بازآفرینی کنند. پس از آن تیم سازنده با استفاده از ابزارهای رویه‌ای جزئیاتی مانند رد و غبار، ساییدگی و پارگی و سایر عناصر ارگانیک دیگر را به این نسخه شبیه‌ساز شده اضافه کردند تا حس واقعی بودن مکان بازی به بازیکنان بهتر منتقل شود. مشکلی که در محیط‌های بیش از حد بی نقص بازی‌ها به چشم می‌خورد.

ما هنوز چیز زیادی در مورد بازی مرموز Project: Mara نمی‌دانیم، به غیر از اینکه هدف آن بازآفرینی وحشت‌های ذهن به واقع گرایانه‌ترین حالت ممکن و با حداکثر دقت است.

استودیوی نینجا تئوری در حال حاضر مشغول کار روی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است که براساس اعلام قبلی، این بازی روی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 توسعه داده شده و برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. استودیوی نینجا تئوری در سال ۲۰۱۸ توسط مایکروسافت خریداری شد و هم‌اکنون جزئی از مجموعه استودیوهای ایکس باکس محسوب می‌‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده