// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

امکان عرضه بازی Fall Guys برای دیگر پلتفرم‌ها

مدیر ارشد اجرایی استودیوی Mediatonic به‌تازگی در یک مصاحبه گفته که آن‌ها قصد دارند تا بازی Fall Guys را روی «تمام پلتفرم‌های اصلی» عرضه کنند.

Fall Guys: Ultimate Knockout یکی از آن بازی‌هایی است که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی بتواند به چنین درجه‌ای از محبوبیت برسد. در طول چند ماهی که از انتشار فال گایز گذشته، این بازی توانسته به یکی از بزرگ‌ترین و پربازیکن‌ترین آثار چندنفره‌ی حال حاضر تبدیل شود. Fall Guys هم‌اکنون فقط برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و البته پلی استیشن 5 ازطریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس است. بااین‌حال، همان‌طور که خیلی از بازیکنان حدس می‌زدند، سازندگان بازی قصد دارند تا آن را روی پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه کنند.

دیو بیلی، مدیر ارشد اجرایی Mediatonic و یکی از بنیان‌گذاران این استودیو طی مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت GamesIndustry گفته که آن‌ها قصد دارند تا بازی Fall Guys را روی «تمام پلتفرم‌های اصلی» عرضه کنند و استودیو درحال‌حاضر مشغول کار روی همین موضوع است. اخیرا درباره‌ی اضافه شدن فال گایز روی سرویس ایکس باکس گیم پس ابهام به‌وجود آمده بود که سرانجام سازندگان به تمام این ابهامات پایان دادند و با انتشار توییتی گفتند که فال گایز به گیم پس اضافه نخواهد شد. بااین‌حال، باتوجه‌به جدیدترین اظهارات آن‌ها، به‌نظر می‌رسد که شاید Fall Guys درنهایت به سرویس اشتراکی گیم مایکروسافت اضافه شود.

بیلی توضیح می‌دهد: «ما زیاد درباره‌ی نقشه‌ی راهی که برای بازی Fall Guys درنظر گرفته‌ایم، صحبتی نکرده‌ایم. اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما می‌خواهیم این بازی به‌دست بیشترین بازیکنان ممکن برسد. می‌خواهیم که روی تمام پلتفرم‌های اصلی بازی عرضه شود و ما درحال‌حاضر سخت مشغول کار برای تحقق این هدف هستیم.» استودیوی مدیاتونیک در گذشته نیز درباره‌ی انتشار Fall Guys روی دیگر پلتفرم‌ها ابراز تمایل کرده بود. با این وجود، آن‎‌ها در ماه اوت (شهریور) اینگونه عنوان کردند که قبل از انتشار فال گایز روی پلتفرم‌های دیگر می‌خواهند ابتدا «اعتماد جامعه‌ی کاربری بازی را جلب کنند.»

حتی بیلی نیز گفته بود با انتشار Fall Guys روی پلتفرم‌های دیگر در آینده، استودیوی مدیاتونیک قصد دارد که قابلیت بازی بین پلتفرمی به استراتژی اصلی آن‌ها برای بازی تبدیل شود. او در این خصوص گفت: «ما می‌خواهیم که بازی را روی پلتفرم‌های مختلفی منتشر کنیم و امیدواریم که بتوانیم بازیکنان این پلتفرم‌ها را به یکدیگر متصل کنیم تا بتوانند با هم بازی کنند. اگر بتوانیم این کار را درست انجام دهیم، همین موضوع می‌تواند سنگ‌ بنای برنامه‌های بلندپروازانه‌ی ما برای ساخت بازی‌های اورجینال و کسب‌و‌کار نشر ویدیو گیم شود. [موفقیت در این کار] تحقق تمام برنامه‌های آینده‌ی ما را تا حدی ساده‌تر می‌کند.»

همچنین به‌زودی قرار است آپدیتی میان‌فصلی برای بازی Fall Guys منتشر شود که حاوی محتوای جدیدی است. نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.  


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده