// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

مراحل جدید، بسته الحاقی تازه و محتویات دیگر در فصل 3.5 بازی Fall Guys

اکانت رسمی توییتر Fall Guys: Ultimate Knockout اطلاعات جدیدی را راجع به محتویات نیم فصل جدید این بازی منتشر کرد.

همان‌طور که می‌دانید بازی‌های زیادی در سال ۲۰۲۰ حضور غافلگیر کننده‌ای داشتند و یکی از این بازی‌ها بازی Fall Guys: Ultimate Knockout بود. اوایل سال ۲۰۲۰، استودیوی مدیاتونیک به‌همراه دیوالور دیجیتال این بازی جدید و متفاوت در سبک بتل رویال را روانه بازار کرد. بازیکنان در این بازی باید در محیط و حال‌وهوایی کارتونی به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و جان سالم به در ببرند.

اگرچه بازی Fall Guys: Ultimate Knockout نتوانست به همان قدرت دیگر بازی‌های غافل گیر کننده سال ۲۰۲۰ باقی بماند اما باتوجه‌به محتویاتی جدیدی که به‌صورت مداوم برای بازی منتشر می‌شوند، این بازی همچنان بازیکنان ثابت خود را حفظ کرده است. در طی جدیدترین اخبار مشخص شده که یک نیم فصل جدید به‌زودی منتشر خواهد شد که حتی با وجود اینکه یک فصل کامل نیست، محتویات نسبتا زیادی را عرضه خواهد کرد.

اکانت رسمی توییتر بازی Fall Guys: Ultimate Knockout، با انتشار توییتی اطلاعاتی را راجع به محتویاتی که در نیم فصل ۳.۵ این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت، منتشر کرد. این نیم فصل شامل یک مرحله‌ی کاملاً جدید، بیش از ۴۰ تنوع جدید برای مراحل موجود، یک بسته‌ی الحاقی جدید، اضافه شدن لباس‌های مجوز دار به فروشگاه و نمایش‌ها و لباس‌های جدید دیگر خواهد بود اما همچنان اطلاعی در مورد زمان شروع فصل ۳.۵ اعلام نشد.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockouts هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و باوجود شایعاتی که به گوش می‌رسید، تأیید شد که این بازی به ایکس باکس گیم پس نخواهد آمد و برنامه‌ای نیز برای انتشار روی سیستم‌عامل‌های دیگر وجود ندارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده