// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

اشاره به محیط های Dragon Age 4 در کتاب هنری بایوور؛ مناطق ناآشنا از دنیای دراگون ایج

درمیان مطالب منتشر شده در جدیدترین آرت بوک استودیوی Bioware، به منطقه‌ی Tevinter به‌عنوان مکان اصلی بازی در دست ساخت Dragon Age 4 اشاره شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که وقایع جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی نقش‌آفرینی محبوب استودیوی Bioware قرار است در منطقه‌ی Tevinter روی دهد. استودیوی بایوور پیش از این به این ناحیه از سرزمین دراگون ایج نپرداخته بود. برخی جزئیات مهم Dragon Age 4 در Art Book جدید بایوور تحت عنوان «بایوور: داستان‌ها و رازهایی از ۲۵ سال ساخت بازی» فاش شده است. این آرت بوک درواقع بازگوکننده‌ی تاریخ رنگارنگ و پرفرازونشیب این استودیو است.

وب‌سایت یوروگیمر به‌تازگی موفق شده که این کتاب را به‌دست آورد و در آن یک نکته‌ی کلیدی از جدیدترین نسخه‌ی دراگون ایج را درمیان صفحات آن تایید کند. در کتاب نوشته شده: «دنباله‌ی بازی Dragon Age: Inquisition که طرفداران مدت‌ها است منتظر عرضه‌ی آن هستند، قرار است آن‌ها به منطقه‌ی Tevinter ببرد؛ همان‌طور که در Inquisition و بسته‌ی الحاقی Trespasser، سرزمین Thedas (محل اصلی وقایع مجموعه‌ی دراگون ایج) تهدید شد که برای همیشه تغییر خواهد کرد.»

همان‌طور که در کتاب نیز اشاره شده، به این مکان قبلا نیز در انتهای نسخه‌ی Inquisition و وقایعی که در دی‌ال‌سی Trespasser اتفاق می‌افتند، اشاره شده بود. اگر بخواهیم به‌طور کلی و با حداقل اسپویل‌های ممکن به این وقایع اشاره کنیم، می‌توان اینگونه گفت که برخی پیوندهای داستانی در انتهای بازی اصلی و درخلال بسته‌ی الحاقی مذکور، به Solas که یک الف است ربط پیدا می‌کند و در آن‌ها به Tevinter به‌عنوان یکی از مکان‌های مهم موجود در بازی بعدی دراگون ایج اشاره می‌شود.

اشاره به مکان اصلی بازی Dragon Age 4 در آرت بوک جدید استودیوی Bioware / بایوور

یوروگیمر اشاره می‌کند احتمالا مکان‌های دیگری نیز که در کتاب به آن‌ها اشاره‌ی کوتاهی شده، در Dragon Age 4 وجود خواهند داشت. تام فیلیپس از یوروگیمر در جایی می‌نویسد: «یک شهر پرزرق‌و‌برق که توسط آب احاطه شده است در یک تصویر هنری نشان داده می‌شود. تقریبا مطمئن هستم که این شهر همان Antiva City، پایتخت منطقه‌ی Antiva است که از سمت شرق با Tevinter هم‌مرز است.»

فیلیپس همچنین در جای دیگری می‌نویسد: «یک کانسپت آرت نیز از یکی از اعضای Antivan Crows در کتاب وجود دارد (Antivan Crows: یک سازمان حرفه‌ای و شناخته‌شده در دنیای دراگون ایج که از دزدان، جاسوسان و قاتلان تشکیل شده است). در آن یک قاتل با لباس‌های پرزرق‌و‌برق نشان داده می‌شود که یک ماسک پرزرق‌و‌برق پوشیده و یک شمشیر درخشان با خود حمل می‌کند.» در کتاب راجع‌به این تصویر هنری نوشته شده: «[قاتل مذکور این لباس‌ها را] به‌‌خاطر مهارت خاص و بالایش در قلع‌و‌قمع کردن اهداف پوشیده است.»

Dragon Age 4 چند سالی است که در دست توسعه قرار دارد. این بازی برای اولین‌بار در مراسم گیم اوادرز ۲۰۱۸ معرفی شد. همچنین در افتتاحیه‌ی مراسم گیمز‌کام در ماه اوت سال ۲۰۲۰ (شهریور) به‌طور مفصل‌تر از آن رونمایی شد. EA گفته که انتظار دارد که Dragon Age 4 برای انتشار در سال ۲۰۲۲ آماده شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده