// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

تصویر هنری جدید Dragon Age ظاهر کاراکترهای بازی را نشان می‌دهد

کریستین دیلی، تهیه کننده اجرایی بازی Dragon Age 4، در حساب کاربری توییتر خود تصویر هنری جدیدی را با محوریت ظاهر یکی از کاراکترهای بازی منتشر کرده است.

یکی از مواردی که کاربران بازی‌های نقش‌آفرینی منتظر آن هستند، اعلام تاریخ انتشار ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی Dragon Age 4 است. البته در رویداد جوایز بازی سال تریلری از بازی منتشر شد، اما تنها شاهد یک نمایش سینمایی بسیار کوتاه بودیم. 

این در حالی است که به‌تازگی کریستین دیلی، تهیه کننده اجرایی بازی Dragon Age 4، تصویر هنری جدیدی را از این بازی در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. در جریان تصویر منتشر شده، شاهد یک محیط جنگلی و پاییزی هستیم. همچنین یکی از کاراکترهای بازی را در کلاس کمان‌دار مشاهده می‌کنیم و تاحدی ظاهر لباس‌های جنگی و سلاح‌های این کلاس را نشان می‌دهد.

بازی Dragon Age 4 برای اولین‌بار در مراسم گیمزکام ۲۰۱۸ معرفی شد و شرکت الکترونیک آرتز هم در گذشته اعلام کرده بود که این بازی در سال ۲۰۲۲ یا پس از آن عرضه خواهد شد. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد همچنان شاهد تیزرها و موارد مختلفی از Dragon Age 4 باشیم تا اینکه ویدیوهای گیم‌پلی بازی را مشاهده کنیم. در ادامه می‌توانید تصویر هنری Dragon Age 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تصویر هنری جدید Dragon Age


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده