// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Dragon Age 4 تا سال مالی 2022 عرضه نخواهد شد

بلیک یورگنسن در گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز اعلام کرده است که بازی Dragon Age 4 تا سال مالی ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد.

در جریان رویداد جوایز بازی 2018 بود که بازی Dragon Age 4 معرفی شد. از آن زمان تابه‌امروز اخبار خاص دیگری از این بازی منتشر نشده است. در این مدت بایوور (BioWare)، سازنده مجموعه Dragon Age، بازی Anthem را منتشر کرد که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. ازاین‌رو کاربران نگران آینده Dragon Age 4 و وضعیت کنونی توسعه بازی هستند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر سری Dragon Age، اعلام شده که تا سال مالی ۲۰۲۲، نباید منتظر عرضه Dragon Age 4 باشیم. بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که بایوور در حال توسعه بازی است، اما مراحل ساخت آن چند سالی طول می‌کشد. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما بازی Dragon Age 4 را معرفی کردیم و این بازی همچنان در دست ساخت قرار دارد و پس از آغاز سال مالی ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. نمی‌خواهیم تاریخ عرضه‌های مختلفی را اعلام کنیم با بگوییم که در سال مالی ۲۰۲۳ منتظر بازی باشید. ازاین‌رو اعلام می‌کنیم که تا سال مالی ۲۰۲۲ بازی عرضه نمی‌شود.

دقیق‌تر بگویم، بازی Dragon Age 4 در بهترین حالت، در اوایل سال ۲۰۲۲ (اواخر سال ۱۴۰۰ شمسی) عرضه خواهد شد. البته این در حالی است که بازی تأخیر نخورد و به سال مالی ۲۰۲۳ منتقل نشود، زیرا طبق صحبت‌های بلیک یورگنسن، می‌توان انتظار داشت که بازی به سال مالی ۲۰۲۳ منتقل شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده