// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷

ریمیک Diablo 2 احتمالا در دست ساخت است

طبق صحبت‌های جیسون شرایر، نسخه‌ی ریمیک بازی Diablo 2 توسط تیم توسعه‌ی Diablo 4 در حال ساخت است و استودیوی Vicarious Visions نیز به آن‌ها کمک می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که قرار است بازی‌های زیادی از مجموعه‌ی Diablo در سال‌های پیش‌رو عرضه شود. درحال‌حاضر دو بازی Diablo Immortal و Diablo 4 در دست ساخت هستند و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که باید منتظر بازی‌های دیگر از دیابلو باشیم. جیسون شرایر از نشریه‌ی بلومبرگ به‌تازگی اعلام کرده که بلیزارد در حال ساخت نسخه‌ی ریمیک بازی محبوب Diablo 2 است.

Diablo 2 Remake که احتمالا با نام Diablo 2: Resurrected عرضه خواهد شد، در اصل قرار بود توسط تیم ۱ بلیزارد که بازی Warcraft 3: Reforged را توسعه داده بود، ساخته شود. بااین‌حال، باتوجه‌به نقدهای منفی وارد شده به وارکرفت 3: ریفورجد، درنهایت بلیزارد به این نتیجه رسید که مسئولیت ساخت ریمیک دیابلو 2 را به تیمی که در حال ساخت دیابلو 4 است بسپارد.

همچنین به‌نظر می‌رسد که استودیوی Vicarious Visions (سازندگان ریمیک کرش بندیکوت و تونی هاوک) که همین امروز خبر رسید که در بلیزارد ادغام شده است، قرار است در مراحل ساخت ریمیک دیابلو 2 به بلیزارد کمک کنند.

خود شرکت بلیزارد هنوز صحت این خبر را به‌صورت رسمی تایید نکرده است. با این وجود، آن‌ها به بلومبرگ گفته‌اند که استودیوی Vicarious Visions «مدتی است که با بلیزارد همکاری می‌کند.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده