نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

عرضه بازی Microsoft Flight Simulator برای ایکس باکس وان در هاله‌ای از ابهام است

جورگ نویمان، مدیر Microsoft Flight Simulator به‌تازگی تاکید کرد که پس از انتشار بازی روی کنسول‌‌های نسل نهم درمورد عرضه یا عدم عرضه نسخه ایکس باکس وان آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

چند ماه پیش مایکروسافت به کمک استودیوی آسوبو یک بازی شبیه‌ساز خلبانی تحت عنوان Microsoft Flight Simulator را برای کاربران پلتفرم پی سی روانه بازار کرد. اثری که پیش‌از عرضه نیز به‌لطف تریلرها و تصاویر چشم‌نواز خود انتظارات زیادی را میان اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده بود.

پس از انتشار یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال گذشته برای پی سی، بسیاری از دارندگان کنسول‌های ایکس باکس نیز بی‌صبرانه منتظر عرضه نسخه کنسولی آن بودند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator به‌زودی طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود. سؤال مهمی که در اینجا برای بسیاری مطرح شده این است که آیا پلتفرم ایکس باکس وان نیز میزبان این بازی محبوب خواهد شد یا خیر؟

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جورگ نویمان، مدیر Microsoft Flight Simulator به‌تازگی در مصاحبه‌ای از احتمال پایین رخ دادن چنین اتفاقی خبر داد. براساس اطلاعات منتشر شده، نویمان اعتقاد دارد که اجرای بازی روی پلتفرم ایکس باکس وان با مشکلات و چالش‌هایی همراه است. او در ادامه صحبت‌های خود با اینکه به‌طور کامل از عدم انتشار بازی روی ایکس باکس وان صحبتی نکرد، اما در حال حاضر تمرکز اصلی تیم سازنده را انتشار بازی روی کنسول‌های نسل نهمی دانست.

بازی شبیه ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator

«مشکلاتی از قبیل حافظه و مموری بر سر راه است؛ برای اجرای بازی روی بالاترین تنظیمات ممکن شما به یک پی سی قوی نیاز دارید که حافظه زیادی داشته باشد، بیش‌از آنچه که شما در کنسول‌ ایکس باکس وان در اختیار دارید. پس به‌نظر من این قضیه هم همانند بسیاری موارد دیگر به یک ماجراجویی شبیه است. در ابتدا اجازه دهید بازی Microsoft Flight Simulator برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه شود، سپس درمورد نسخه نسل هشتمی آن نیز تصمیم‌گیری می‌کنیم. ما هرگز درهای عرضه بازی روی ایکس باکس وان را نبسته‌ایم و اگرچه در حال حاضر برای بیان نظر قطعی بسیار زود است، اما گزینه‌های دیگری وجود دارد.»

حال باید منتظر ماند و دید ردموندی‌‌ها می‌توانند موانع سر راه خود را برداشته و یک نسخه بهینه شده با کیفیتی از بازی Microsoft Flight Simulator را برای کاربران ایکس باس وان نیز در دسترس قرار دهند یا خیر. حال نوبت شما است تا در این خصوص نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده