نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵

به‌روزرسانی جدید Microsoft Flight Simulator پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی را به بازی اضافه می‌کند

به‌لطف به‌روزسانی جدید بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator، کاربران پلتفرم پی سی می‌توانند ازطریق هدست واقعیت مجازی خود حس متفاوت‌تری از پرواز را تجربه کنند.

تابستان امسال بود که مایکروسافت به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، قسمت جدیدی از بازی Microsoft Flight Simulator را برای پلتفرم پی سی عرضه کردند که این بازی شبیه‌ساز توانست با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که همانند پیش‌بینی‌ها این نسخه از شبیه‌ساز مایکروسافت توانست موفقیت‌های زیادی را برای تیم سازنده خود به‌ارمغان آورده و جایزه بهترین بازی شبیه‌ساز در رویداد The Game Awards 2020 را نیز به خود اختصاص دهد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، با اعلام رسمی تیم سازنده، از امروز کاربران با به‌روز رسانی جدیدی که برای بازی منتشر شده، می‌توانند ازطریق هدست واقعیت مجازی خود حس متفاوت‌تر و واقع‌گرایانه‌تری از خلبانی را تجربه کنند. براساس اطلاعات دردسترس، خوشبختانه بازی Microsoft Flight Simulator از اکثر هدست‌های موجود در بازاز همچون HTC، آکیولوس، ولو و Windows Mixed Reality پشتیبانی می‌کند.

اگر هنوز برای خرید این بازی تردید داشته‌اید، اکنون می‌توانید با پرداخت تنها یک دلار برای مدت سه‌ماهه عضو سرویس گیم پس شده و به این شبیه‌ساز محبوب دسترسی داشته باشید. 

درحال حاضر بازی Microsoft Flight Simulator در دسترس کاربران پلتفرم پی سی است، اما براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده تابستان سال ۲۰۲۱ قرار است کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز میزبان این بازی شوند.

اگر شما هم فرصت تجربه Microsoft Flight Simulator را به‌دست آورده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده