نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۳

تعداد بازیکنان Microsoft Flight Simulator از مرز یک میلیون نفر فراتر رفت

بازی شبیه‌ساز پرواز با هواپیمای Microsoft Flight Simulator از زمان انتشار خود در حدود دو هفته پیش، آمار بسیار خوبی را در بحث تعداد بازیکنان فعال به خود اختصاص داده است.

براساس اعلام رسمی مایکروسافت، تعداد بازیکنان منحصربه‌فردی که تاکنون بازی Microsoft Flight Simulator را تجربه کردند به بیش از ۱ میلیون نفر رسیده که بازی شبیه‌ساز پرواز هواپیمای مایکروسافت را در صدر جدول بهترین شروع یک بازی در سرویس ایکس ‌باکس گیم پس پلتفرم کامپیوتر قرار می‌دهد.

این بازی حدوداً دو هفته پیش برای پی‌ سی منتشر شده، تاکنون حدود ۲۶ میلیون پرواز توسط بازیکنان آن صورت گرفته است. این میزان به معنای چیزی در حدود یک میلیون مایل سفر در دنیای چشم نواز Microsoft Flight Simulator است. برای طی چنین مسافتی در دنیای واقعی باید ۴۰ هزار بار زمین را دور زد.

کابین خلبان در بازی Microsoft Flight Simulator

براساس اعلام توسعه‌دهندگان این بازی، آپدیت‌های متعددی برای دنیای بازی، ابزارهای شبیه‌سازی و بسته‌های الحاقی بیشتر برای این بازی در راه است. در حال حاضر نسخه 1.7.14.0 آخرین آپدیتی است که برای Flight Simulator جدید عرضه شده است. جدیدترین بسته به‌روزرسانی این بازی برخی مشکلات فنی آن از قبیل کرش کردن بازی در زمان اتصال یک دستگاه جدید و مشکلات مربوط‌به روند نصب بازی را برطرف می‌کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که با نصب این آپدیت برطرف شده، دانلود خودکار محتوایی است که ازطریق بخش «مدیریت محتوا» حذف شده است. ضمن اینکه صفحه لودینگ این بخش در هنگام ورود در حالت آفلاین بدون توقف و در حالت بارگذاری باقی می‌ماند که این آپدیت آن را رفع کرده است.

پرواز در طوفان بازی Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator از همین الان افزونه‌های تردپارتی متعددی دارد که می‌توانید در تجربه خود از آن استفاده کنید. ضمناً این بازی در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان عرضه رسمی، کرک شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک نمرات و نظرات شماری از معتبرترین نشریات جهان را در ارتباط با این بازی مطالعه کنید.

IGN شبیه‌ساز جدید مایکروسافت را «به‌صورت کاملا منطقی باورنکردنی» توصیف کرده و دیدن مناظر مختلف، فرود آمدن در فرودگاه‌های معروف یا فرود آمدن به‌صورت طبیعی در آمریکای جنوبی یکی از بهترین تجربه‌ها در زمینه گشت‌وگذار در جهان معرفی می‌کند. بسیاری دیگر از وبسایت‌های بزرگ جهان از قبیل وی‌جی 247، وی‌جی‌سی، AOTF نمره کامل ۱۰۰ را برای این بازی در نظر گرفتند تا میانگین متااسکور آن در وبسایت متاکریتیک به ۹۲ برسد. اگر شما هم به هر نحوی فرصت تجربه این بازی را به‌دست آوردید، نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده