// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۷

تریلر لایو اکشن The Medium وحشت موجود در جهان دوگانه‌ی بازی را نشان می‌دهد

به‌ تازگی تریلری لایو اکشن از بازی The Medium منتشر شده که در آن شاهد نمایش وحشت‌های نهفته در گوشه و کنار دنیای موازی بازی با حضور بازیگرانی واقعی هستیم.

بازی The Medium، جدیدترین ساخته‌ی ترسناک استودیوی Bloober Team یکی از اولین بازی‌هایی بود به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل جدید معرفی شد. بلوبر تیم با ساخت بازی در سبک ترسناک بیگانه نیست. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که بازی مدیوم کمی با آثار پیشین آن‌ها متفاوت است. یکی از مصداق‌های بارز این تفاوت می‌تواند به کار بردن دوربین با زاویه‌ی ثابت در بازی به ‌جای دید اول شخص ساخته‌ها‌ی قبلی آن‌ها باشد. برای تماشای ویدیویی مفصل از گیم‌پلی The Medium می‌توانید تریلر ۱۴ دقیقه‌ای این بازی را که به‌تازگی منتشر شده، از اینجا تماشا کنید. طبق جدیدترین اخبار بازی نیز تریلر لایو اکشنی از مدیوم به‌تازگی و در روزهای منتهی به تاریخ انتشار بازی منتشر شده است.

در این تریلر شاهد ایفای نقش فردی واقعی به‌ جای شخصیت اصلی بازی و همچنین بازسازی واقعی برخی از المان‌های نمایش‌ داده شده در تریلرهای بازی هستیم. این تریلر با ریتم نسبتا کندی آغاز می‌شود و در ادامه ریتم تندتری به خود می‌گیرد و هیجان‌انگیزتر می‌شود. می‌توان گفت که نمایش جهان مردگان در نیمه‌ی دوم تریلر زیبا انجام شده و جلوه‌های ویژه‌ی نمایش داده شده در آن حس تعلیق بین جهان زنده‌ها با دنیای باقی را به خوبی القا می‌کنند. یکی از المان‌های بازی که سازندگان تاکید زیادی روی آن دارند، ویژگی جهان دوگانه (Dual Reality) است که در این تریلر نیز مانند ویدیوهای قبلی مدیوم، روی نشان دادن آن تاکید زیادی شده است. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این تریلر با همکاری تامس بگینسکی و شرکت فیلم‌سازی Platige Image ساخته شده است. بگینسکی فیلم‌سازی است که نامزد جایزه‌ی اسکار شده و برای فیلم‌های کوتاه خود و همچنین کار روی صحنه‌های سینمایی مجموعه بازی‌های ویچر و اقتباس سریالی نتفلیکس آن شناخته شده است. Platige Image نیز در ساخت CGI برای چند فیلم و صحنه‌های سینمایی برای بازی‌های ویدیویی دست داشته است.

بازی The Medium در تاریخ ۲۸ ژانويه (۹ بهمن) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تریلر چیست؟ آیا مشتاق تجربه‌ی بازی The Medium هستید؟ لطفا نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده