نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

ویدیو گیم پلی دمو بازی The Medium دنیای بازی ترسناک بلوبر تیم را نشان می‌دهد

ویدیو جدیدی از گیم‌پلی دموی بازی ترسناک مدیوم ساخته استودیوی بلوبر تیم منتشر شده که مکانیزم‌های گیم‌پلی و حال و هوای محیط بازی را به نمایش می‌گذارد.

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در آستانه انتشار بازی ترسناک و روانشناختی The Medium قرار دارد. این بازی که به‌عنوان یکی از جالب‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های ساخته این استودیو شناخته می‌شود، قرار است به‌زودی برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود. توسعه‌دهندگان بازی «مدیوم» پیش از این از نحوه الهام گرفتن از مجموعه بازی‌های ترسناک و اسطوره‌ای Silent Hill اظهاراتی را ارائه کرده‌اند. حالا ویدیو جدیدی از محیط گیم‌پلی بازی منتشر شده که به نسخه دمو آن اختصاص دارد. در ادامه می‌توانید به این ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای دسترسی داشته باشید:

دانلود از آپارات

نسخه دموی این بازی شامل ۱۴ دقیقه‌ی ابتدایی گیم‌پلی آن می‌شود. در این ویدیو، می‌توان نمایی از اتمسفر تاریک و ترسناک بازی را درکنار برخی از پازل‌ها و معماهایی که مشابه بازی‌های سایلنت هیل با آن مواجه می‌شویم، مشاهده کرد. البته مکانیزم جالب و منحصر‌به‌فرد «دنیای دوگانه» بازی The Medium نیز در قسمت‌هایی از این تریلر قابل مشاهده است. باتوجه به چیزهایی که در این ویدیو مشاهد شده و همچنین توضیحاتی که تاکنون درباره نحوه عملکرد این مکانیزم ارائه شده است، به نظر می‌رسد که عامل، همان ویژگی منحصربه‌فردی است که فروش این بازی تضمین خواهد کرد.

از شخصیت های npc بازی ترسناک The Medium

بازی The Medium در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ همزمان با ۹ بهمن ۹۹ برای پی سی و کنسول‌های Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. اثری که شاید بتواند به بازی‌ای متفاوت برای طرفداران ژانر وحشت و همین‌طور علاقمندان سایلنت هیل تبدیل شود. در حال حاضر Bloober Team هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی روی پلی استیشن 5 ندارد.

براساس گفته‌های سازندگان بازی The Medium، این بازی مخاطب را در نگاه اول به یاد بازی سایلنت هیل می‌اندازد، ولی قرار نیست یک کپی محض از اثر ماندگار کونامی باشد. ماجراهای بازی The Medium در شهر کراکوف رخ می‌دهد و حال و هوای دهه‌ی ۱۹۹۰ را در آن شاهد خواهیم بود. طبق توضیحات توسعه‌دهندگان این بازی، شخصیت اصلی بازی توانایی‌هایی ماوراءالطبیعه برای دفاع مقابل دشمنان و حل معماها در اختیار دارد.

خانه متروکه در دنیای بازی The Medium

 تهیه کننده بازی ترسناک The Medium در مصاحبه اخیر خود اطلاعات جالبی درخصوص داستان بازی و مکانیزم‌های آن ارائه کرده که می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل درباره آن بیشتر بخوانید. نظر شما درباره بازی مورد انتظار Medium به چه نحوی است؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده