نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰

سیستم مبارزات Gotham Knights جهت سازگاری با بخش Co-op مجدداً طراحی شده است

مدیراجرایی تیم توسعه‌دهندگان بازی Gotham Knights در صحبت‌های جدید خود درباره تفاوت‌های ساختاری سیستم مبارزات این بازی با دیگر بازی‌های سری آرکام صحبت کرده است.

شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر با وجود موفقیت چشمگیر سری Arkham، این مجموعه را برای چیزی در حدود نیم دهه به حالت تعلیق درآورد. تا اینکه سال گذشته، لایسنس Batman مجدداً با بازی Gotham Knights به دنیای گیمینگ بازگشت. البته این بازی داستان مجموعه Arkham را دنبال نمی‌کند اما در سبک اکشن گیم‌پلی و المان‌های داستان و محیط بازی شباهت زیادی به این سری دارد. بااین‌حال، تفاوت‌های قابل توجهی بین این بازی‌ و سایر قسمت‌های سری آرکام به چشم می‌خورد که از جمله این موارد می‌توان به سیستم لِوِل بندی و تمرکز بیشتر روی تجهیزات و مکانیزم پیشرفت بازیکن در جریان بازی اشاره کرد. حالا به نظر می‌رسد که سیستم مبارزات بازی نیز از دیگر مواردی است که تفاوت‌ها را میان این بازی و قسمت‌های قبلی آن رقم می‌زند.

نمایی از بازی Gotham Knights

فلور مارتی (Fleur Marty) مدیر اجرایی پروژه Gotham Knights در مصاحبه با وبسایت Gamesradar صحبت‌های نسبتاً طولانی را درباره این بازی داشته است. البته بسیاری از اظهارات اخیر مارتی، شامل مواردی است که پیش از این نیز درباره آن مطرح شده بود. وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشته که بازی Knights از نظر ساختاری تفاوت‌های مشخصی با بازی‌های Arkham دارد؛ سیستم مبارزات این بازی حول محور قابلیت co-op مجدداً طراحی شده و حالا از DNA بازی‌های آرکام فاصله بیشتری گرفته است. پیش از این، استودیوی مونترال برادران وارنر به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی Arkham Origins فعالیت می‌کرد.

مارتی در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید:

«ما به منظور هماهنگی بیشتر با قابلیت چندنفره و co-op این بازی، سیستم مبارزات این بازی را به‌طور کلی از نو طراحی کردیم. البته که ما هنوز هم در این بازی یک جنگجوی تمام عیار هستیم و قرار نیست که تمامی مکانیزم‌های مبارزات بازی برای طرفداران سری Arkham غریبه باشند؛ اما در بسیاری از زمینه‌ها تفاوت‌های محسوسی اعمال شده است.»

نایت ویگ در بازی Gotham Knights

مارتی درباره جزئیات تفاوت‌های این بازی با قسمت‌های قبلی سری آرکام توضیحات زیادی را ارائه نمی‌کند؛ اما در قسمتی از صحبت‌های خود تأیید کرده که این بازی چهار کاراکتر قابل بازی خواهد داشت. البته حالت co-op بازی به‌صورت دونفره در ذهن سازندگان قرار دارد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که حملات دونفره زیادی را در بازی شاهد باشیم.

ما پیش از این هم در زمان رونمایی از این بازی یک دید کوتاه و جزئی به مبارزات دونفره Gotham Knights داشتیم. انتظار می‌رود که قبل از عرضه این بازی، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از گیم‌پلی بازی Gotham Knights منتشر شود. در این فاصله، شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، پاسخ تعدادی از مهم‌ترین سؤالات شکل‌گرفته در مورد بازی Gotham Knights، از جمله Game as a Service بودن یا نبودن آن را مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده