نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱

Gotham Knights در دنیای بازی‌های Batman: Arkham جریان ندارد

رئیس استودیوی بازی‌سازی برادران وارنر (مونترال) در تماس با نشریه کوتاکو تأیید کرده که بازی جدید Gotham Knights در دنیای متفاوتی از سری آرکام جریان دارد.

استودیوی WB Games Montreal دیشب از اولین تصاویر گیم‌پلی بازی Gotham Knights روی موتور بازی‌سازی خود رونمایی کرد. این بازی اکشن و Co-op، در دنیای کامیک‌های دی‌سی جریان داشته و وعده‌ی تجربه جذاب و هیجان انگیزی را به هواداران می‌دهد. اما بعد از این که در تریلر رونمایی از گیم‌پلی بازی، بروس وین (Bruce Wayne) با ارسال پیامی به اعضای بت فملی (Bat Family) خبر مرگ خود را به آن‌ها ابلاغ کرد، بسیاری از هواداران تصور می‌کردند که این بازی درواقع دنباله‌ای برای Batman: Arkham Knight خواهد بود. اما اینطور به نظر می‌رسد که این دو بازی در دو دنیای متمایز جریان دارند.

استفان توتیلو (Stephen Totilo) از نشریه کوتاکو طی تماسی که با رئیس استودیوی برادران وارنر برقرار کرده، این پرسش را با وی مطرح و پاسخ آن‌ را ازطریق اکانت توییتر خود به عموم هواداران اطلاع‌رسانی کرده است. براین اساس، «Gotham Knights در دنیای بازی‌های Arkham جریان نداشته و اتفاقات آن در خط زمانی متفاوتی قرار دارد.»

دانلود تریلر رونمایی از بازی Batman: Gotham Knights در آپارات | تماشا در یوتیوب

این توضیحات می‌تواند ابهامات زیادی را برطرف کند. مثلاً تغییراتی که در مکانیک مبارزات بازی داده شده یا تفاوت‌های جزئی در رویکرد کلی گیم‌پلی بازی می‌تواند با درنظرگرفتن این نکته توجیه شود. ضمن اینکه بت گرل (Batgirl) و رابین (Robin) نیز در مقایسه با نسخه‌ای که در آرکام دیدیم تفاوت‌هایی را در نحوه شخصیت پردازی خود می‌بینند.

در حال حاضر بازی Gotham Knights برای انتشار در سال ۲۰۲۱ و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی برنامه‌ریزی شده است. بازیکنان می‌توانند در کمپین داستانی این بازی که شامل شخصیت‌های Court of Owls به‌عنوان کاراکترهای منفی بازی است، به‌صورت انفرادی یا چند نفره به تجربه جریان بازی بپردازند.

باوجود اینکه این بازی به‌عنوان یک سرویس زنده و آنلاین دسته‌بندی نشده، WB Games Montreal وعده‌ی ارائه‌ی چالش‌های جدید به مرور زمان را به علاقه‌مندان داده است. انتظار می‌رود طی هفته‌ها و ماه‌های پیش رو، اخبار و اطلاعات بیشتری از جزئیات این بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده