// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

یکی از طراحان مرحله Halo Infinite به استودیوی سازنده‌ Darksiders پیوست

یکی از طراحان مرحله و گیم‌پلی بخش داستانی بازی Halo Infinite به‌تازگی از استودیوی 343 اینداستریز جدا شده و به استودیوی Gunfire Games، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Darksiders پیوسته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کلبه پین، یکی از اعضای تیم توسعه‌ی بازی Halo Infinite استودیوی 343 اینداستریز را ترک کرده است. آخرین روز کاری او در این استودیو روز ۷ ژانویه (۱۸ دی) بود. پین حالا سمت جدیدی در استودیوی Gunfire Games، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Darksiders به‌دست آورده است. او از آوریل ۲۰۱۹ (فروردین-اردیبهشت ۹۸) تا ژانویه‌ی ۲۰۲۱ به‌عنوان یکی از طراحان گیم‌پلی/مرحله بخش داستانی بازی در 343 اینداستریز مشغول به کار بود. در حساب کاربری لینکدین او نوشته شده که نوع استخدام او به‌صورت قراردادی بوده است.

او درحال‌حاضر در سمت طراح مرحله‌ به‌ استودیوی Gunfire Games که در شهر آستین ایالت تگزاس مستقر است، پیوسته است. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که در چه پروژه‌ای درحال همکاری با این استودیو است. پین دیروز و برای آخرین‌بار عکسی از خود را ایستاده درکنار مجسمه‌ی بزرگی از مستر چیف در دفتر استودیوی 343 اینداستریز گرفت.

خداحافظی کلبه پین با مجسمه‌ی مستر چیف پس از ترک استودیوی 343 اینداستریز

او این عکس را در توییت خداحافظی خود همراه‌با یک جمله به اشتراک گذاشت: «آخر امسال می‌بینمت رئیس!» اشاره‌ی او به تاریخ برنامه‌ریزی شده برای انتشار بازی هیلو اینفینیت در پاییز سال ۲۰۲۱ است. تیم ساخت بازی هیلو اینفینیت تغییراتی زیادی را در سال‌های گذشته در ترکیب خود دیده است. با این وجود، فیل اسپنسر می‌گوید که تغییر در ترکیب اعضای تیم توسعه‌ی بازی‌ها موضوعی عادی است.

هیلو اینفینیت ابتدا قرار بود در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان) و همزمان با عرضه‌ی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برای کنسول‌های ایکس باکس و پی سی منتشر شود. بااین‌حال، مایکروسافت به‌دلیل مشکلاتی که به همه‌گیری کرونا و کار کردن اعضای تیم ساخت بازی از خانه مربوط می‌شد، تصمیم گرفت که عرضه‌ی بازی را تا سال ۲۰۲۱ عقب بیندازد. اخیرا نیز بانی راس، رئیس استودیوی 343 اینداستریز گفته بود که این بازی ارزش صبر کردن را دارد.

تغییرات زیادی در نسخه‌ی اینفینیت صورت گرفته که آن را از جنبه‌هایی از دیگر بازی‌های این مجموعه متمایز می‌کند. برای مثال، موتور بازی‌سازی کاملا جدیدی برای ساخت آن درنظر گرفته شده است و بخش چندنفره‌ی آن نیز قرار است برای اولین‌بار در تاریخ این مجموعه به‌صورت رایگان در دسترس طرفداران قرار گیرد؛ گرچه خرید‌های درون‌برنامه‌ای در بخش آنلاین آن وجود خواهند داشت.

Halo Infinite برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در تاریخ نامشخصی از پاییز ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. ضمنا مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانند خوشحال باشند، چراکه هیلو اینفینیت را می‌توانند پس از انتشار به‌صورت کاملا رایگان ازطریق این سرویس تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده