// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱

احتمال حضور یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه هیلو در Halo Infinite

صداگذار شخصیت Arbiter در مجموعه‌ی هیلو به‌تازگی در جواب توییت کاربری یک جمله‌ی کوتاه گفته که همین موضوع باعث گمانه‌زنی‌هایی میان برخی طرفداران درباره‌ی بازگشت این شخصیت مهم به Halo Infinite شده است.

بازی Halo Infinite که یکی از آثار مهم در حال ساخت برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت به شمار می‌رود، قرار است در تاریخ نامشخصی از پاییز سال ۲۰۲۱ به‌دست طرفداران بی‌شمار آن برسد. درحال‌حاضر می‌دانیم که خود مسترچیف، پروتاگونیست مجموعه، شخصیت Escharum و بسیاری از چهره‌های آشنای دیگر از دنیای هیلو، به جدیدترین نسخه‌ی بازی برمی‌گردند. بااین‌حال، سازندگان هنوز هیچ حرفی درباره‌ی اینکه آیا بازیکنان می‌توانند امیدوار به دیدن کارکتر Arbiter باشند یا خیر، نزده‌اند. حال، با اینکه اطلاعات رسمی جدیدی دراین‌خصوص از استودیوی 343 اینداستریز منتشر نشده، توییت تازه‌ای که کیث دیوید، صداگذار این کارکتر پست کرده، برخی طرفداران را به این فکر انداخته که این شخصیت مهم به احتمال زیاد در هیلو اینفینیت باز خواهد گشت.

کاربری در توییتر از دیوید می‌پرسد که آیا او می‌تواند بگوید در هیلو اینفینیت (در قالب صداگذار شخصیت Arbiter) حضور دارد یا خیر. او در پاسخ به توییت این کاربر تنها به نوشتن یک جمله‌ی کوتاه بسنده می‌کند: «باید تو را بکشم!» این جمله قطعا اطلاعات خاصی را فاش نمی‌کند و حدس زدن نیت دیوید از گفتن آن نیز بسیار سخت است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که برخی طرفداران دو‌آتشه مشغول پیدا کردن معنای حرف او شد‌ه‌اند. آن‌ها فکر می‌کنند که این جمله به این معنی است که شخصیت آربیتر در داستان بازی نقش دارد؛ این در حالی است که به‌نظر می‌رسد کیث دیوید احتمالا با گفتن دیالوگی از آربیتر، در قالب شخصیتی که صداگذاری آن را برعهده دارد، با دیگر کاربران شوخی می‌کرده است.

شخصیت Arbiter از مجموعه‌ی Halo / هیلو

درحال‌حاضر نمی‌توان درباره‌ی درستی یا نادرستی تئوری مطرح شده از طرف برخی طرفداران اظهارنظر کرد. شاید بتوان جمله‌ی کیث دیوید را اینگونه تفسیر کرد که حضور و نقش کارکتر Arbiter در Halo Infinite فعلا یک راز است. برخی از کاربران نیز به این اشاره کرده‌اند که دیوید حضور آربیتر را در اینفینیت تکذیب نکرده است و همین موضوع می‌تواند بازگشت او را تایید کند.

Arbiter در بازی‌های Halo 2 و Halo 3 دومین شخصیت مهم بازی پس از مستر چیف به شمار می‌رفت و در Halo 5: Guardians نیز در نقش شخصیت مکمل ظاهر شد. او پس از مستر چیف و کورتانا، سومین شخصیت شناخته شده و محبوب مجموعه‌ی هیلو است و بسیاری از هوداران این مجموعه‌ی شوتر اول شخص خواهان بازگشت او، حتی در نقشی کوچک‌تر، هستند.

بازی Halo Infinite قرار است در تاریخ نامشخصی از پاییز ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده