نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸

تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت سریال تلویزیونی Halo منتشر شد

کیکی ولف‌کیل، تهیه کننده اجرایی سریال تلویزیونی هیلو تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت این مجموعه اقتباسی را منتشر کرده است.

بعد از اینکه شیوع کرونا بسیاری از پروژه‌های سینما و تلویزیون را با یک توقف اجباری مواجه کرد، سریال تلویزیونی Halo نیز از این امر مستثی نبود. با شروع مجدد فرایند فیلم‌برداری این مجموعه، کیکی ولف‌کیل تهیه کننده اجرایی پروژه چند تصویر جدید از اتفاقات پشت صحنه این سریال اقتباسی را به اشتراک گذاشته است. ولف‌کیل در متنی که به همراه این تصاویر در وبسایت رسمی Halo منتشر کرده می‌نویسد:

«بالاخره از حدود چند ماه پیش، فرصت بازگشت به بوداپست برای ما فراهم شده و حالا می‌تواند فرایند تولید سریال تلویزیونی هیلو را از سر گرفت. در این مدت، بسیاری از زمینه‌های لازم برای آماده‌سازی این مجموعه به‌صورت دورکاری پیگیری شده و تنها کاری که تا به اینجای کار غیرقابل انجام بود، فیلم‌برداری سریال بوده است. به هر حال با اعمال پروتکل‌های بهداشتی دقیق‌تر می‌توانیم ادامه روند توسعه این بازی پروژه را پیگیری کنیم. در ادامه موفق به ثبت تصاویر جذابی از پشت صحنه‌ی کار شده‌ایم.»

جعبه مهمات از پشت صحنه ساخت سریال هیلو

تصاویری که درکنار این گزارش منتشر شده، جن تیلور بازیگر نقش هوش مصنوعی کورتانا در سریال را نشان می‌دهد. تیلور در مجموعه بازی‌های ویدیویی Halo نیز مسئولیت صداپیشگی این کاراکتر را برعهده دارد. Wolfkill در ادامه توضیحات خود به حضور جن تیلور برای «ورود جادوی کورتانا» به سریال اشاره می‌کند.

دیگر تصاویری که در این رابطه منتشر شدند، ظاهراً به یک سری وسایل و قطعات مربوط‌به طراحی صحنه تعلق دارند که شامل یک سری جعبه‌های مهمات فضایی، سلاح‌ها و چیزی که ظاهراً به‌دست یک هیولای Sangheili شباهت دارد، می‌شوند. این تصاویر می‌توانند یک ایده‌ی اولیه‌ از آنچه که باید از جلوه‌های بصری و طراحی محیطی این سریال انتظار داشت را در اختیار ما قرار دهند.

جن تیلور بازیگر نقش کورتانا در سریال هیلو

سلاح های پشت صحنه سریال هیلو

مدل هیولای Sangheili در پشت صحنه سریال هیلو

کیکی در ادامه اضافه می‌کند که در سال ۲۰۲۱ اخبار و اطلاعات بیشتری از این مجموعه منتشر خواهد شد:

«اطلاعات زیادی برای اشتراک‌گذاری در سال ۲۰۲۱ وجود خواهد داشت؛ اما در این فاصله، توصیه می‌کنیم که حتماً قوانین و پروتکل‌های بهداشتی رعایت کنید و تا آن زمان منتظر اخبار بیشتر باشید.»

سریال تلویزیونی Halo قرار بود از اوایل سال ۲۰۲۱ آماده پخش شود؛ اما باتوجه به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا، این تاریخ با تأخیر مواجه شد. پابلو شریبر در نقش مستر چیف، ناتاشا مک‌الهون در نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی در نقش مکی و جن تیلور در نقش هوش مصنوعی کورتانا از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

طبق گزارشی که پیش از این و توسط وبسایت ورایتی منتشر شده بود، سریال Halo یکی از سریال‌هایی بوده که بیشترین هزینه در آن انجام شده و براساس اطلاعات منتشر شده، در سال گذشته میلادی بیش از ۴۱.۳ میلیون دلار در این سریال هزینه شده است. لازم به ذکر است که این ۴۱ میلیون هزینه درواقع تنها شامل بخشی از هزینه تولید ۹ قسمت فصل اول سریال در کشور مجارستان می‌شود و در حال حاضر انتظار می‌رود که شوتایم و ۳۴۳ اینداستریز در ادامه بودجه بیشتری برای ساخت سریال Halo هزینه کنند.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده