// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵

بتا بخش تک‌نفره‌ی Star Citizen در سال ۲۰۲۰ عرضه نشد؛ عدم ارائه‌ی تاریخ انتشار جدید

فاز بتا بخش تک‌نفره‌ی بازی Star Citizen به نام Squadron 42 قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. حالا خالق این بازی اعلام کرده که این بخش هرموقع تکمیل شود، به اطلاع عموم خواهد رسید.

استودیوی Cloud Imperium، سازنده‌ی Star Citizen در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که فاز بتا بخش تک‌نفره‌ی این بازی که به نام Squadron 42 شناخته می‌شود، قرار است در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ منتشر شود. بااین‌حال، این اتفاق نیفتاد و  حالا کریس رابرتس، خالق بازی استار سیتیزن و وب‌سایت Roberts Space Industries به‌تازگی حرف دیگری دراین‌باره زده است. در همان روز ۲۳ دسامبر (۳ دی) که صحبت‌های تازه‌ی او در سایت RSI منتشر شد، تاریخ انتشار بخش Squadron 42 از صفحه‌ی اطلاع‌رسانی درباره‌ی برنامه‌های عرضه محتوای بازی در سایت مذکور نیز حذف شد.

یک سفینه‌ی فضایی در بازی Star Citizen

رابرتس طی بیانیه‌ای خطاب به اهدا‌کنندگان مالی Star Citizen می‌نویسد: «بخش تک‌نفره Squadron 42 هرموقع تکمیل شود، به اطلاع شما خواهد رسید و برای انتشار آن نیز تاریخی خاصی اعلام نمی‌کنیم.» او همچنین بر این موضوع تاکید می‌کند که «فعلا از گیم‌پلی، مکان‌ها، آیتم‌ها و تجهیزات نهایی بخش تک‌نفره استار سیتیزن رونمایی نمی‌کند» و هنوز قصد دارد آن را اول به‌صورت بتا عرضه کند. دلیل آن نیز این است که بازی هنوز تا عرضه‌ی کامل فاصله‌ی زیادی دارد و برای بازاریابی آن هنوز خیلی زود است.

رابرتس در ادامه اشاره می‌کند: «اگر زمانی بخواهیم یک ویدیو از گیم‌پلی Squadron 42 نمایش دهیم، تصاویر آن باید از مراحل پایانی توسعه‌ و نزدیک به تاریخ انتشار نهایی باشند. به همین دلیل، من به این نتیجه رسیدم که بهتر است فعلا هیچ گیم‌پلی‌ای از Squadron 42 نمایش داده نشود. در همین راستا، تا زمانی‌که بتوانیم با اعتماد به نفس درباره‌ی زمان باقی‌مانده تا اتمام توسعه‌ی بازی و همچنین کیفیت مدنظرمان برای آن صحبت کنیم، تاریخ انتشار جدیدی اعلام نمی‌شود.»

یکی از شخصیت‌های Squadron 42، بخش تک‌نفره Star Citizen

در مارس ۲۰۲۰ (فروردین ۹۹) خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه سه شرکت شامل ITG Investors ،Snoot Entertainment و Calder Family Office قصد دارند سهام بیشتری از استودیوی Cloud Imperium Games را خریداری کنند و در همین راستا، مبلغ ۱۷.۲۵ میلیون دلار بیشتر در این استودیو سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این سه شرکت قبلا و در سال ۲۰۱۸ نیز مبلغ ۴۸ میلیون دلار دیگر در کلاود ایمپریوم سرمایه‌گذاری کرده بودند. بودجه‌ی ساخت استار سیتیزن درحال‌حاضر به تقریبا ۳۴۰ میلیون دلار می‌رسد و ناگفته نماند که تنها ۲۷۵ میلیون دلار از این مبلغ ازطریق منابع مردمی جمع‌آوری شده است.

سازندگان Star Citizen به‌تازگی یک ویدیو از بررسی سالیانه بازی منتشر کرده‌اند که در آن به نمایش تمام محتوای اضافه شده به بازی در سال ۲۰۲۰ می‌پردازند. آن‌ها در ویدیوی مذکور درباره‌ی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به استار سیتیزن در سالی که گذشت صحبت می‌کنند که درصورت تمایل می‌توانید از اینجا  تماشا کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده