// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

سازنده بازی Star Citizen تاریخ انتشار نسخه آلفا و بتا بخش تک نفره آن را اعلام کرد

استودیو کلاود ایمپریوم گیمز با انتشار چند ویدیو اطلاعاتی از روند توسعه خود و همچنین تاریخ عرضه بخش تک نفره بازی Star Citizen منتشر کرد.

استودیو کلاود ایمپریوم گیمز (Cloud Imperium Games) اطلاعات جدیدی از بخش تک نفره بازی Star Citizen یعنی Squadron 42 منتشر کرده است.

با توجه به پستی که سازندگان منتشر کرده‌اند، این محتوا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی در قالب نسخه آزمایشی (آلفا) منتشر خواهد شد. در ادامه استودیو سازنده این بازی اعلام کرد که در سه ماهه دوم همان سال شاهد انتشار نسخه بتای این بازی خواهیم بود.

سازندگان در این راستا چندین ویدیوی جدید منتشر کردند. در اولین ویدیو شاهد حضور کریس رابرتز، کارگردان استار سیتیزن، بودیم که توضیحاتی در مورد روند کاری خود داد. در ادامه توانستیم در تریلر‌های دیگر نگاهی به فضاپیما‌های جدید بیندازیم که در آپدیت نسخه 3.4 آلفای این بازی منتشر شد و قرار است به‌زودی در دسترس کاربران بتا نیز قرار بگیرد.

همچنین سازندگان در پست جدید اطلاعاتی از گزارش مالی خود از سال ۲۰۱۲ الی ۲۰۱۷ منتشر کردند. علاوه بر آن، در حالی که هدف سازندگان از راه‌اندازی کمپین کیک استارتر این بود که تمامی بودجه جمع‌آوری شده را صرف توسعه بازی کنند، در آن سو استودیو کلاود ایمپریوم گیمز از سرمایه‌گذاری خارجی از سوی کلیو و کیث کالدر خبر داد. به گفته سازندگان، این بودجه برای بخش بازاریابی و توزیع بازی در نظر گرفته شده است. ۱۰ درصد از بودجه یاد شده که به مبلغ ۴۶ میلیون دلار است سهم شعبه‌های آمریکا و انگلستان کمپانی کلاود ایمپریوم گیمز به شمار می‌رود.

در حالی که دو عضو جدید یعنی دن آفنر و الی کلین قرار است به عنوان سرمایه‌گذاران جدید معرفی شوند، در آن سو رابرتز اظهار داشت که کالدرز تنها بخش کوچکی از سهم استودیو را در اختیار گرفته است و مدیریت کمپانی هنوز به دست وی انجام می‌شود.

کمپین Kickstarter بازی Star Citizen هم‌اکنون مبلغ ۲۱۱ میلیون و ۴۹۳ هزار دلار از میان ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر جمع‌آوری کرده است. در طی رویدادی که اخیرا با نام CitizenCon برگزار شد می‌توانید از تمامی اطلاعاتی که به اشتراک گذشته شده است مطلع شوید. همچنین در پایین می‌توانید تریلر‌های جدید این بازی را تماشا کنید.

توضیحات کارگردان

دانلود ویدیو از آپارات

فضاپیمای Hawk

دانلود ویدیو از آپارات

فضاپیمای Freelancer

دانلود ویدیو از آپارات

فضاپیمای Origin 600i

دانلود ویدیو از آپارات

مدت زمان زیادی است که بازی Star Citizen در حال توسعه است. در این راستا می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی می‌توانید از تمامی اطلاعاتی که سازندگان تا به امروز با طرفداران در میان گذاشته‌اند، با خبر شوید. 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده