نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

استودیوی ریسپاون در حال کار روی ساخت یک بازی جدید است

استودیوی ریسپاون ساعاتی پیش فهرست مشاغل مورد نیاز خود را منتشر کرد که باتوجه به نیازهای شرکت، در آینده باید منتظر یک بازی کاملا جدید از این استودیوی امریکایی باشیم.

اگر تابه امروز حداقل یکی از سری بازی‌های Apex Legends، جنگ ستارگان و Titanfall را تجربه کرده باشید، پس از سابقه و تجربه بالای استودیوی بازی‌سازی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) آگاهی دارید. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که این استودیوی آمریکایی با عرضه بازی Apex Legends و پشتیبانی منظم از آن توانست طی سال‌های اخیر به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

حال پس از اینکه حدود یک سال از زمان انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order، جدیدترین ساخته استودیوی ریسپاون می‌گذرد. باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد مدیران ریسپاون به فکر تولید یک بازی کاملا جدید هستند.

این قضیه از جایی شروع می‌شود که به‌تازگی این استودیو فهرست مشاغل مورد نیاز خود را به‌روز رسانی کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده در قسمت استخدام، استودیوی ریسپاون به یک مهندس نرم‌افزار احتیاج دارد. در توضیح ارائه شده برای آن آمده است که فرد مورد نظر به یک گروه کوچک جهت توسعه و ساخت یک بازی کاملا جدید اضافه خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه هیچ اطلاعات و جزئیات خاصی از این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

از آنجایی‌که اعضای این استودیو در حال حاضر روی تولید محتوای اضافی برای بازی Apex Legends و همچنین توسعه دنباله Fallen Order کار می‌کنند، باید منتظر ماند و دید دستپخت جدید ریسپاون چه محصولی خواهد بود؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده