نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۱

Star Wars Jedi: Fallen Order در مقام دوم پرفروش‌ترین بازی‌های یک سال گذشته قرار گرفت

مت پیسکاتلا، تحلیلگر مؤسسه NPD، به‌تازگی اعلام کرد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پس از Call of Duty: Modern Warfare در مقام دوم پرفروش‌ترین بازی‌ها در دوازده ماه گذشته قرار گرفت.

سال ۲۰۱۹ بود که استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) یک بازی از دنیای جنگ ستارگان را روانه بازار کرد. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توانست با ارائه یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده موفقیت زیادی را برای تیم سازنده خود به‌ ارمغان آورد. حال پس از گذشت یک سال از زمان انتشار این بازی، باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش گزارشی منتشر شد که حاکی از موفقیت و محبوبیت Star Wars Jedi: Fallen Order در دوازده ماه گذشته است.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر مؤسسه NPD، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که Star Wars Jedi: Fallen Order پس از بازی Call of Duty: Modern Warfare توانست رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های عرضه شده طی یک سال گذشته را به‌خود اختصاص دهد. 

البته باید توجه داشته باشید که با انتشار این بازی روی پلتفرم گوگل استیدیا در تاریخ چهار آذرماه، تعداد گیمرهای این اثر احتمال بسیار زیاد بیش‌از پیش نیز خواهد شد. این موضوع در حالی است که اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌مناسبت عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، چندی پیش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به سرویس‌های گیم پس آلتیمیت و EA Play نیز اضافه شد.

در حال حاضر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود در خصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده