// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۷

شایعات جدید به اضافه شدن سرویس +Ubisoft به ایکس باکس گیم پس در سال ۲۰۲۱ اشاره دارند

شایعاتی به‌تازگی در سطح اینترنت پخش شده که خبر از اضافه شدن سرویس +Ubisoft به ایکس باکس گیم پس در سال ۲۰۲۱ می‌دهد.

قبل از اینکه مایکروسافت دو کنسول نسل نهمی خود را امسال روانه‌ی بازار کند، بسیاری از گیمرها به سرویس اشتراکی بازی این شرکت به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در نوع خود اشاره می‌کردند. در سال ۲۰۲۰ نیز بازی‌های نامدار و مهمی به سرویس Xbox Game Pass اضافه شدند؛ برای مثال، Red Dead Redemption 2 به مدت محدودی روی گیم پس عرضه شد و مشترکین این سرویس را به‌شدت خوشحال کرد. یک اتفاق مثبت و تاثیر‌گذار دیگر در موفقیت هرچه بیشتر این سرویس در سال ۲۰۲۰ مربوط‌به همکاری EA و مایکروسافت درزمینه‌ی اضافه شدن سرویس EA Play به ایکس باکس گیم پس آلتیمت می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شایعه شده که یوبیسافت نیز قصد دارد راه الکترونیک آرتز را تکرار کند و در سال ۲۰۲۱ به سرویس اشتراکی گیم ردموندی‌ها بپیونند.

عضویت در سرویس مستقل EA Play به نحوی است که بازیکنان با پرداخت مبلغ اشتراک ماهیانه‌ به بازی‌های معینی از EA که تعدادشان کم هم نیست، دسترسی پیدا می‌کنند. بااین‌حال، از زمانی‌که این سرویس به ایکس باکس گیم پس پیوسته است، بازیکنان دیگر مجبور به پرداخت حق اشتراک جداگانه برای آن نیستند و فقط کافی است که اشتراک ماهیانه‌ی ایکس باکس گیم پس آلتیمت را پرداخت کنند تا به بازی‌های EA Play نیز دسترسی داشته باشند. یوبیسافت نیز سرویس اشتراکی مشابه‌ای مانند EA دارد که پیش‌تر به نام +Uplay شناخته می‌شد و حالا چند ماهی است که +Ubisoft نام گرفته است.

بازی‌های سرویس اشتراکی گیم +Ubisoft

Idle Sloth، کاربر توییتر چند روز پیش مطلبی را راجع‌به ۱۰ شایعه‌ی بزرگ برند ایکس باکس از وب‌سایت Xbox Worlds در صفحه‌ی خود به اشتراک گذاشت که در یکی از این موارد اشاره می‌شود مشترکین سرویس گیم پس در تاریخی از تعطیلات سال نو میلادی ۲۰۲۱ می‌توانند به سرویس یوبیسافت پلاس دسترسی داشته باشند.

درمیان شایعاتی که در مطلب مذکور از وب‌سایت Xbox Worlds منتشر شده، برای مثال اشاره می‌شود که ایکس باکس قرار است سال دیگر شرکت بازی‌سازی ژاپنی SEGA را تصاحب کند؛ یا اینکه ایکس باکس حق انتشار یک بازی AAA را که قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، کسب کرده است؛ یا ظاهرا بازی‌های Forza Horizon 5 ،Starfield و Wolfenstein 3 سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه می‌شوند. البته این را باید درنظر بگیرید که این شایعات پشتوانه‌ی معتبری ندارند و نمی‌توان در مورد درستی یا نادرستی آن مطمئن بود.

همچنین باتوجه‌به اینکه در ماه سپتامبر امسال (مهر) خبر رسید که تعداد کاربران Xbox Game Pass به بیش از ۱۵ میلیون نفر رسیده است، تصمیم احتمالی یوبیسافت مبنی بر اضافه شدن سرویس +Ubisoft به گیم پس، عاقلانه و هوش‌مندانه به‌نظر می‌رسد. سرویس EA Play درحال‌حاضر برای مشترکین سرویس گیم پس آلتیمت روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس است؛ گرچه مشترکین گیم پس روی پلتفرم پی سی باید کمی بیشتر برای تجربه بازی‌های EA منتظر بمانند. اگر سرویس +Ubisoft در تعطیلات سال نو ۲۰۲۱ به گیم پس اضافه شود، به احتمال زیاد رقیب سرسختی برای EA Play خواهد بود.

بااین‌حال، دوباره توصیه می‌کنیم تا زمانی‌که اطلاعات رسمی از این موضوع منتشر نشده، آن را در حد شایعه درنظر بگیرید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده