// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۳

تعداد کاربران Xbox Game Pass به ۱۵ میلیون نفر رسید

در جریان بیانیه مطبوعاتی اخیر مایکروسافت، این شرکت اعلام کرد سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس طی ۶ ماه اخیر بیش از ۵ میلیون کاربر جذب کرده است.

در ماه آوریل بود که شرکت ایکس‌باکس اعلام کرد که سرویس Xbox Game Pass توانسته است ۱۰ میلیون کاربر را به‌خود جذب کند و به دستاورد خوبی دست پیدا کرده بود. حال در جریان بیانیه مطبوعاتی اخیر مایکروسافت حول خریداری شرکت بتسدا (Bethesda)، مشخص شده که ایکس‌باکس گیم پس توانسته است در بازه زمانی تقریبا ۶ ماهه، کاربران خود را ۵۰ درصد افزایش دهد.

به بیان دیگر، مایکروسافت اعلام کرد که تعداد کاربران Xbox Game Pass به ۱۵ میلیون نفر رسیده است. قطعا این مورد را می‌توان یک دستاورد خوب برای ایکس‌باکس گیم پس و مایکروسافت دانست، آن هم زمانی‌که کمتر از دو ماه دیگر به عرضه ایکس‌باکس سری ایکس | اس زمان باقی‌مانده است. 

همچنین اشاره کنم که چندی پیش سرویس xCloud به‌صورت رسمی عرضه و به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه شد. ازطرفی در زمان عرضه کنسول نسل بعد مایکروسافت هم شاهد اضافه شدن EA Play به این سرویس دوست داشتنی هستیم. ازاین‌رو انتظار می‌رود در ماه‌های آتی، آمار کاربران گیم‌پس روند صعودی خود را ادامه دهد و این سرویس بتواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده