// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۹

عرضه سرویس EA Play برای ایکس باکس گیم پس روی پی سی تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

به‌نظر می‌رسد که مشکلی سر راه عرضه‌ی سرویس EA Play برای ایکس باکس گیم پس روی پلتفرم پی سی رخ داده که باعث شده عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۱ به عقب بیفتد.

سرویس Xbox Game Pass همین حالا هم یکی از بهترین و بزرگ‌ترین سرویس‌های اشتراکی موجود در صنعت بازی است. اخیرا نیز با اضافه شدن سرویس EA Play به گیم پس روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، این سرویس بیش‌ازپیش خود را به‌عنوان یک پلتفرم جذاب نزد بازیکنان مطرح کرده است. کسانی که عضو گیم پس روی کنسول‌های نسل مایکروسافت می‌شوند، به آرشیو بزرگی از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز دسترسی خواهند داشت. اضافه شدن EA Play به ایکس باکس گیم پس روی پلتفرم پی سی قطعی است؛ بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که مشکلات و موانعی باعث شده که عرضه‌ی آن برای کامپیوترها تا سال ۲۰۲۱ به عقب بیفتد.

در بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت آمده است: «در اصل قصد داشتیم که این پست را به خبر اضافه شدن EA Play برای ایکس باکس گیم پس روی پی سی اختصاص دهیم، ولی حالا به‌نظر می‌رسد که محتوای متن اصلی باید کمی تغییر کند. متاسفانه مشترکین سرویس گیم پس روی کامپیوتر باید کمی بیشتر برای اضافه شدن EA Play منتظر بمانند. ما تصمیم گرفته‌‌ایم که عرضه‌ی EA Play برای ایکس باکس گیم پس آلتیمت روی پی سی را به سال ۲۰۲۱ موکول کنیم.»

بازی‌های EA Play در سرویس ایکس باکس گیم پس / Xbox Game Pass

مایکروسافت مشخص نکرده که چه مشکلی باعث ایجاد این تأخیر شده است. به‌نظر می‌رسد که تأخیر پیش آمده نه به‌خاطر مشکلی بین مایکروسافت و EA، بلکه به‌دلیل مسئله‌ای فنی رخ داده باشد. مایکروسافت و الکترونیک آرتز از ابتدای معرفی سرویس اشتراکی گیم پس با یکدیگر همکاری می‌کرده‌اند؛ انحصاری بودن عضویت EA Play برای کنسول‌های ایکس باکس نیز نشانه‌ی همین شراکت است. در همین راستا، ادغام شدن نسبی EA Play در سرویس گیم پس آلتیمت، برای هر دو طرف موفقیت بزرگی به‌شمار می‌رود.

درهرصورت، هر مانعی که سر راه عرضه‌ی سرویس EA Play برای گیم پس پی سی قرار گرفته باشد، به احتمال زیاد مایکروسافت و EA مشترکا درتلاش هستند تا آن را برطرف کنند. همچنین مایکروسافت اعلام کرده که به‌زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‎‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده