نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۷

قابلیت Family Sharing احتمالا به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس در پاسخ به پرسش یکی از کاربران در توییتر به‌صورت ضمنی از اضافه شدن قابلیت Family Sharing به سرویس گیم پس استقبال کرد.

سال ۲۰۱۷ بود که مایکروسافت از سرویس اشتراکی خود تحت عنوان ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد. سرویسی که به کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ماهانه حداقل ۹.۹۹ دلار به صدها بازی دسترسی داشته باشند و کاربران می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه، بازی‌های بیشتری را تجربه کنند. همچنین بازی‌های انحصاری مایکروسافت نیز از روز اول انتشار در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس، در پاسخ به پرسش یکی از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر درخصوص اضافه شدن ویژگی Family Sharing به سرویس گیم پس، اعلام کرد که این دقیقا موضوعی است که مایکروسافت به‌دنبال دستیابی به آن است. اسپنسر در این توییت گفت: «برای اعضای مختلف یک خانواده، بله ویژگی Family Sharing مفید خواهد بود.»

برای افرادی که با این فیلم مفهوم آشنایی ندارند، Family Sharing قابلیتی است که امکان اشتراک‌گذاری خدمات سرویس‌ها را بین مجموعه‌ای از افراد (مانند اعضای یک خانواده یا گروهی از دوستان) فراهم می‌سازد؛ این قابلیت باعث تقسیم شدن هزینه نهایی بین اعضای آن گروه می‌شود. 

البته نباید فراموش کرد که سایر سرویس‌های اشتراکی موجود همچون اسپاتیفای و اپل از مدت‌ها پیش این قابلیت را برای علاقه‌مندان فراهم آورده بودند. 

حال باید منتظر ماند و دید آیا در آینده نزدیک ویژگی Family Sharing به‌صورت رسمی دردسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت یا خیر. لطفا شما هم نظرات خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده