// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

تهیه‌کننده Gran Turismo 7 می‌گوید ما هیچ جنبه‌ای از بازی را دست‌کم نمی‌گیریم

کازونری یامائوچی، تهیه‌کننده بازی Gran Turismo 7 طی مصاحبه‌ای گفته که Polyphony Digital همیشه تلاش می‌کند تا بیشترین توجه را به جزئیات بازی‌هایش داشته باشد و از کنار هیچ جنبه‌ای از آن‌ها به‌سادگی عبور نمی‌کند.

سازندگان مجموعه‌ی Gran Turismo همیشه تلاش کرده‌اند توجه خاصی به جزئیات مختلف بازی‌هایشان داشته‌ باشند. البته برای سبکی مانند شبیه‌ساز ریسینگ که همیشه اعتبار خاصی نزد بخش بزرگی از بازیکنان داشته و رقابت در آن بین سونی و مایکروسافت بسیار نزدیک است، قطعا چنین تلاشی بسیار مهم و تعیین‌کننده است. به‌نظر نمی‌رسد که استودیوی Polyphony Digital قصد داشته باشد رویه‌ی معمول خود را برای جدیدترین قسمت مجموعه یعنی Gran Turismo 7 تغییر دهد.

کازونُری یامائوچی، رئیس استودیو پلی‌فونی دیجیتال و تهیه‌کننده مجموعه گرن توریزمو، طی مصاحبه‌ی اخیر خود درخلال فینال مسابقات قهرمانی FIA Gran Turismo سال ۲۰۲۰ بیان کرد که این استودیو همیشه تلاش می‌کند تا بیشترین توجه را به جزئیات بازی‌هایش داشته باشد و اینکه آن‌ها نمی‌خواهند از کنار هیچ جنبه‌ای از گرن توریزمو 7 به‌سادگی عبور کنند.

بازی ریسینگ Gran Turismo 7 انحصاری پلی استیشن 5

یامائوچی توضیح می‌دهد: «ما در استودیوی پلی‌فونی دیجیتال همیشه به‌دنبال بهترین‌ها هستیم. نمی‌خواهیم که هیچ جنبه‌ای از بازی‌های‌مان را سرسری بگیریم. درواقع می‌خواهیم که بهترین تجربه‌ی ممکن را به طرفداران تقدیم کنیم. این طرز تفکر فقط مختص به من نیست و تمام ۲۰۰ و خورده‌ای کارمند استودیو‌مان همین چارچوب ذهنی را دنبال می‌کنند.»

«ژاپنی‌ها همیشه می‌گویند «برای رسیدن به کمال هرچیزی باید به جزئیات آن توجه کرد» و به‌نظرم این حرف حقیقت دارد. راه‌و‌رسم ما در پلی‌فونی دیجیتال این است که به جرئیات ریز و درشت بازی‌هایمان توجه کنیم، آن‌ها را به کمال برسانیم و به هریک جنبه‌های بازی بسیار دقت کنیم.»

اخیرا مشخص شد که Gran Turismo 7 یک بازی بین نسلی نیست و قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود. همچنین چندوقت پیش تایید شد که بازی از وضوح تصویر 4K، نرخ فریم ۶۰ و قابلیت ری-تریسینگ پشتیبانی خواهد کرد. نسخه‌ی هفتم از مجموعه‌ی محبوب گرن توریسمو در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده