نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱

بازی Gran Turismo 7 برای عرضه در نیمه نخست ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است

اگرچه هنوز استودیوی پولی فونی تاریخ عرضه بازی Gran Turismo 7 را اعلام نکرده، اما براساس شواهد به‌نظر می‌رسد در نیمه ابتدایی ۲۰۲۱ باید منتظر عرضه و تجربه این نسخه باشیم.

تقریبا ۲۲ سال از انتشار اولین نسخه از سری شبیه‌ساز ریسینگ Gran Turismo می‌گذرد. مجموعه‌ای که از همان ابتدا به‌صورت انحصاری برای سونی و کنسول‌های پلی استیشن تولید و عرضه شد. 

پس از اینکه در جریان رویداد پلی استیشن 5، سونی پس از مدت‌ها انتظار بالاخره با انتشار تریلری از نسخه جدید سری گرن توریسمو رونمایی کرد، بسیاری بی‌صبرانه منتظر عرضه آن و تجربه یک بازی ریسینگ قابل قبول روی پلتفرم سونی و پلی استیشن هستند. 

در حالیکه تا این لحظه هنوز استودیوی پولی فونی دیجیتال، سازنده بازی، به‌صورت رسمی از تاریخ دقیق انتشار بازی Gran Turismo 7 پرده‌برداری نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد حداقل چند ماهی تا عرضه بازی فاصله داریم؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اطلاعاتی از یک تبلیغ یوتیوب فاش شده که بازی گرن توریسمو 7 در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۱ میلادی برای کنسول پلی استیشن 5 روانه بازار می‌شود. 

حال باید منتظر ماند و دید پس از سال ۲۰۱۷ و انتشار آخرین نسخه از مجموعه گرن توریسمو، تیم سازنده به‌لطف کنترلر نسل بعد و ویژگی‌های PS5 می‌تواند بالاخره خود را از زیر سایه سری فورتزا خارج کرده و طرفداران سونی و پلی استیشن را خوشحال کند یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده