نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

نسخه کنسولی Cyberpunk 2077 به‌زودی به یک اثر قابل بازی و پایدار تبدیل می‌شود

یکی از اعضای تیم سازنده بازی Cyberpunk 2077 در واکنش به باگ‌‌های فراوان نسخه کنسولی آن اعلام کرد که با به‌روزرسانی‌های پیش‌رو، سایبرپانک به یک اثر قابل بازی و پایداری تبدیل می‌شود.

بالاخره پس از سال‌ها انتظار و تاخیرهای پیاپی چندی پیش جدیدترین ساخته استودیوی محبوب سی دی پراجکت رد روانه بازار شد. بازی Cyberpunk 2077 باتوجه به نمایش‌های جذاب و اتمسفر متفاوت خود انتظارات زیادی را بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی و البته گیمرها ایجاد کرده بود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که سایبرپانک 2077 در همین مدت کوتاه از زمان عرضه خود رکوردهای زیادی را به‌نام خود ثبت کرده و برای تیم سازنده از نظر مالی موفقیت‌هایی را به‌همراه داشته است. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، میچاو نواکوفسکی، یکی از اعضای تیم سازنده، در واکنش به مسائل پیش آمده برای نسخه کنسول بازی به‌صراحت اعلام کرد که مردم نباید انتظار یک تجربه مشابه و نزدیک از این نسخه با یک پی سی رده بالا داشته باشند.

«همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، در دو ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ بهبودهای بزرگی برای بازی در راه هستند. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که نباید انتظار یک تجربه مشابه از بازی روی کنسول‌های نسل هشتم با نسخه پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید داشته باشید؛ چراکه کاملا انتظار اشتباهی است. البته منظور من این نیست که شاهد بازی بدی روی PS4 و ایکس باکس وان هستیم، بلکه از نظر عملکرد اجرا و جنبه‌های بصری نباید انتظار محصولی مشابه با سایر پلتفرم‌ها داشته باشیم. این بازی به‌زودی به یک اثر خوب، قابل اجرا و پایدار بدون هیچ باگ و مشکلی تبدیل خواهد شد.»

همان‌طور که احتمالا خودتان تجربه کرده‌اید یا از افراد مختلفی شنیده‌اید، بازی سایبرپانک روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به‌دلیل وجود باگ‌ها و مشکلات فنی فراوان با انتقادهای زیادی همراه شد تا جایی که استودیوی سی دی پراجکت رد به این قضییه واکنش نشان داد. همین اتفاق عجیب و غیر قابل پیش‌بینی سهام شرکت سی دی پراجکت رد را با افت قیمت ۲۹ درصدی همراه کرد.

اگر شما هم جدیدترین ساخته این استودیوی لهستانی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و تجربیات خود از آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده