// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

Yakuza Remastered Collection و Yakuza 6 برای پی سی و ایکس باکس منتشر می‌شوند

بازی‌های Yakuza Remastered Collection و Yakuza 6: Song of Life از انحصار پلی استیشن 4 خارج شده و ازطریق سرویس گیم پس در دسترس دارندگان کنسول‌های مایکروسافت و کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت حضور نسبتا خوبی در گیم اواردز امسال داشت و با معرفی یکی از مهم‌ترین بازی‌های نمایش داده شده در این مراسم، یعنی Perfect Dark توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. آن‌ها همچنین تریلر جدیدی از ایکس باکس گیم پس به نمایش گذاشتند که در آن نگاهی به بازی‌های حال حاضر و آینده‌ی این سرویس انداخته می‌شود. در این تریلر اعلام شد که بازی Elder Scrolls 5: Skyrim به سرویس گیم پس می‌آید که خبر بسیار خوبی برای طرفداران گیم پس است. بااین‌حال، خبر مهم‌تر این است که بازی‌های The Yakuza Remastered Collection و Yakuza 6: The Song of Life نیز که تاکنون در انحصار پلی استیشن 4 بوده‌اند، حالا قرار است برای پلتفرم‌های مایکروسافت نیز در دسترس قرار گیرد.

این یعنی کاربران کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم پی سی به‌زودی قادر خواهند بود بازی‌های نسخه‌های سوم، چهارم و پنجم مجموعه‌ی Yakuza به همراه Yakuza 6 را تجربه کنند. همچنین طی توییتی در حساب کاربری استودیوی RGG، تایید شد که بازی‌های اشاره شده علاوه‌بر موجود بودن در فروشگاه رسمی مایکروسافت در ویندوز ۱۰، ازطریق فروشگاه استیم نیز در دسترس خواهند بود. کالکشن ریمستر یاکوزا در تاریخ ۲۸ ژانويه ۲۰۲۱ (۹ بهمن) برای پلتفرم‌های مذکور منتشر خواهد شد. ضمنا هر کدام از بازی‌های این کالکشن به‌صورت جداگانه نیز قابل خریداری هستند. Yakuza 6: Song of Life هم در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ (۵ فروردین ۱۴۰۰) برای کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت عرضه خواهد شد.

بازی‌های دیگری نیز قرار است به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شوند که شامل Killer Queen Black ،Neoverse (فقط برای کنسول‌های ایکس باکس)، Cyber Shadow و Among Us (فقط برای پی سی) می‌شوند. همچنین بازی مورد انتظار The Medium نیز در تاریخ ۲۸ ژانويه ۲۰۲۱ (۹ بهمن) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا مشتاق تجربه‌ی بازی‌های یاکوزا روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر خود هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده