// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸

بازی Yakuza: Like a Dragon از قابلیت انتقال فایل ذخیره بین پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 پشتیبانی نمی‌کند

باتوجه‌به اطلاعات جدید منتشر شده، در بازی Yakuza: Like a Dragon قابلیت امکان انتقال فایل ذخیره بازی از کنسول پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 وجود ندارد.

دیروز طی خبری سگا اعلام کرد که بازی Yakuza: Like a Dragon در تاریخ ۲ مارس سال ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین تایید شد که دارندگان نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان نسخه پلی‌استیشن 5 را در زمان عرضه‌اش دریافت کنند. فقط یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که شما نمی‌توانید فایل‌های ذخیره شده بازی در کنسول پلی‌استیشن 4 را به پلی‌استیشن 5 منتقل کنید.

در طی آخرین اخبار بازی، استودیوی Ryu ga Gotoku Studio در حساب توییتر خود اعلام کرد که اگرچه دارندگان نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی بازی Yakuza: Like a Dragon روی پلی‌استیشن 4 می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان نسخه پلی‌استیشن 5 را در زمان عرضه‌اش دریافت کنند، اما امکان انتقال ذخیره‌ی بازی‌ از پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 5 وجود ندارد. این مورد می‌تواند برای کسانی که نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی را به پایان رسانده و پاک کرده‌اند و حالا می‌خواهند حالت New Game Plus را در پلی‌استیشن 5 تجربه کنند، خبر خوبی نباشد. البته هنوز تاریخ انتشار حالت New Game Plus که به‌عنوان یک DLC باید آن را خریداری کنید، برای نسخه‌ی غربی بازی اعلام نشده است.

همچنین تاریخ انتشار Yakuza: Like a Dragon نیز دچار تغییر شده است و حالا نسخه‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) به همراه نسخه‌های ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس منتشر خواهند شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده