نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۶

بازی Cyberpunk 2077 روی پی سی لقب سریع‌ترین فروش را به‌خود اختصاص داد

باتوجه به آمار و ارقام منتشر شده، به‌نظر می‌رسد استودیوی سی دی پراجکت رد با بازی Cyberpunk 2077 توانسته لقب سریع‌ترین فروش روی پی سی را به ساخته خود اختصاص دهد.

پس از انتظارات فراوان بالاخره آخرین ساخته استودیوی سی دی پراجکت رد نیز روانه بازار شد. باتوجه به نمایش‌ها و تریلرهایی که تا پیش‌از این از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده بود، توقعات و هیجان زیادی بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی و البته گیمرها برای تجربه آن ایجاد شده بود. این موضوع را می‌توان با رکوردهای فوق‌العاده‌ای که سایبرپانک 2077 طی تنها چند روز ثبت کرده، اثبات کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مردم به‌شدت از این بازی استقبال کرده‌اند؛ چراکه تنها پس از گذشت دوازده ساعت از زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077، تعداد کاربران همزمان آن روی استیم از مرز یک میلیون نفر عبور کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد با استناد به گزارش‌ها و آمار و ارقام غیررسمی، بازی سایبرپانک توانسته لقب سریع‌ترین فروش روی پلتفرم پی سی در تاریخ بازی‌های ویدیویی را نیز به ‌خود اختصاص دهد. 

احتمالا در جریان هستید که حدود یک هفته پیش استودیوی بلیزارد به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که بسته‌ الحاقی بازی World of Warcraft تحت عنوان Shadowlands با فروش ۳.۷ میلیون نسخه تنها در یک روز به سریع‌ترین بازی پی سی در تاریخ تبدیل شده است. حال باتوجه به گزارش اخیر استودیوی سی دی پراجکت رد مبنی‌بر ثبت هشت میلیون پیش‌خرید بازی Cyberpunk 2077 و از آنجایی که ۵۹ درصد از این آمار به نسخه پی سی بازی اختصاص دارد، می‌توان نتیجه گرفت که سایبرپانک 2077 با فروش تقریبی ۴.۷۲ میلیون نسخه در یک روز این رکورد عجیب را نیز برای خود ثبت کرده است.

البته باید توجه داشته باشید، این میزان فروش تنها از روی آمار پیش‌خریدهای بازی به‌دست آمده و درصورتی که فروش روز عرضه آن را نیز به این عدد اضافه کنیم، رکورد به‌دست آمده حتی فراتر خواهد رفت. 

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پی سی، سرویس استیدیا، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شده است. 

اگر شما هم بازی سایبرپانک 2077 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص جدیدترین ساخته سازنده سری ویچر با ما نیز به اشتراک گبذراید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده