نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

The Wolf Among Us 2 زمستان ۲۰۲۱ منتشر می‌شود؛ اخبار بیشتر در Game Awards 2020

اطلاعات جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 در وبسایت ردیت فاش شده که به تاریخ انتشار و احتمال حضور این بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ اشاره دارد.

یک سال قبل، و در جریان رویداد Game Awards 2019 استودیوی تلتیل گیمز (Telltale Games) که تغییرات زیادی را در سطح مدیریتی خود تجربه می‌کرد، مجدداً از بازی The Wolf Among Us 2 رونمایی کرد. بااین‌حال، از آن زمان به این سمت، اطلاعات چندانی از جزئیات این بازی منتشر نشده است. حالا به نظر می‌رسد که شرایط به‌زودی تغییر خواهد کرد و احتمالاً در جریان مراسم گیم اواردز امسال، اطلاعات بیشتری از این بازی به‌دست ما خواهد رسید.

این شایعه که اولین‌بار در وبسایت ردیت مطرح شده، ادعا می‌کند که در خلال مراسم اهدای جوایز The Game Awards 2020، اطلاعات جدیدی در ارتباط با بازی The Wolf Among Us 2 منتشر خواهد شد. ظاهراً قرار است این اطلاعات در قالب یک تیزر یک دقیقه‌ای به نمایش گذاشته شود. براساس برنامه‌ریزی قبلی، رویداد گیم اواردز ۲۰۲۰ روز پنج شنبه دهم دسامبر (۲۰ آذر) برگزار خواهد شد. ضمناً به نظر می‌رسد که این بازی شامل ۵ اپیزود جداگانه خواهد بود که همگی در زمستان ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند.

شخصیت Bigby در بازی ولف امانگ آس

براساس اطلاعات فاش شده، The Wolf Among Us 2 پنج سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد. جایی که اکثر وقایع داستان بازی در نیویورک سیتی اتفاق افتاده و البته کاراکتر بیگبی در مسیر ماجراجویی خود برای پیدا کردن افسانه‌ی گمشده به شهر کوچکی در ورمانت نیز سفر خواهد کرد. تیم صداپیشگان این بازی نیز شامل ادام هرینگتون، ارین یوت، گوین هامون، ملیسا هاچیسون، نیک اپوستولایدز، تروی بیکر، دیو فنوی، اشلی برچ، کری سامرز و پاتریک واربرتون می‌شود.

در پایان به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ به‌عنوان پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از این بازی اشاره شده و تصویری که ظاهراً از تریلر جدید بازی گرفته شده نیز در میان این اطلاعات به چشم می‌خورد. در این تصویر می‌توان نام بازی و تاریخ انتشار آن را مشاهده کرد.

این بازی با همکاری استودیوهای Telltale و AdHoc در دست ساخت قرار دارد. استودیوی اَدهوک که در اوایل سال جاری میلادی پایه گذاری شد، تعدادی از اعضای قدیمی استودیوی قبلی Telltale را در تیم توسعه‌دهندگان خود می‌بیند.

مثل همیشه فعلاً باید این اطلاعات را به‌عنوان شایعات تأیید نشده در نظر گرفت. اما اگر ادعای انتشار اطلاعات بیشتر در The Game Awards 2020 درست باشد، نیاز نیست برای اثبات آن‌ها زمان زیادی را منتظر بمانیم. در روزهای آینده با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده