نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی The Wolf Among Us 2 کاملاً از نو ساخته می‌شود

بازی The Wolf Among Us 2 با توسعه دهندگان قبلی و موتور گرافیکی جدید Unreal Engine 4 مجدداً از صفر ساخته خواهد شد.

The Wolf Among Us 2، اولین بازی استودیوی تل تیل گیمز (Telltale) است که به جای موتور گرافیکی Telltale Tool از Unreal Engine 4 برای ساخت و توسعه‌ی آن استفاده می‌شود. جیمی اوتیل، مدیر کل LCG Entertainment در مصاحبه با وبسایت USGamer در رابطه با این بازی می‌گوید:

ما فرایند ساخت این بازی را به طور کامل از نو شروع کردیم. به عقیده‌ی ما، ارائه‌ی یک فرصت تازه برای تیم توسعه دهندگان جدید و خلاق این بازی می‌تواند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

Ottilie در مصاحبه‌ی جداگانه‌ای به وبسایت IGN گفته که این شرکت قصد دارد تا استودیوی جدید Telltale را به محیطی با ثبات و بدون فشار بیش از حد کاری تبدیل کند.

دنباله‌ی بازی The Wolf Among Us اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. فرایند ساخت این بازی در سال ۲۰۱۸ و در پی تعطیلی استودیوی Telltale موقتاً متوقف شد. بعد از این که این استودیو توسط شرکت LCG Entertainment خریداری و مجدداً راه اندازی شد، فرآیند ساخت این بازی نیز دوباره از سر گرفته شد. LCG به جز آی پی بازی‌های The Walking Dead که هم‌کنون به اسکای باند (Skybound Entertainment) تعلق دارد، تمامی لایسنس‌ها و دارایی‌های این استودیو را خریداری کرده است.

The Wolf Among Us 2 چند روز پیش و در مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این بازی با همکاری استودیوهای Telltale و AdHoc در دست ساخت قرار دارد. استودیوی اَدهوک که در اوایل سال جاری پایه گذاری شد، تعدادی از اعضای قدیمی استودیوی قبلی Telltale را در تیم توسعه دهندگان خود می‌بیند. این افراد شامل Nick Herman و Dennis Lenart، کارگردان‌ها و Pierre Shorette، نویسنده‌ی ارشد بازی اورجینال The Wolf Among Us نیز هستند. اَدهوک در بخش داستان و جنبه‌های سینماتیک این بازی، و Telltale روی سایر قسمت‌های این پروژه تمرکز خواهند کرد.

در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی برای بازی The Wolf Among Us 2 تعیین نشده است. اما پلتفرم‌ کنسول‌ها و پی سی (از طریق استور Epic Games) برای این بازی تأیید شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده