// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶

بازی The Wolf Among Us 2 در سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد

طبق گفته‌ی مدیرعامل استودیو تل‌تیل گیمز، بازی The Wolf Among Us 2 در سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد.

بسته شدن استودیو تل تیل گیمز در سال گذشته برای همه‌ی ما به دلایل مختلفی بسیار ناراحت کننده بود که یکی از این دلایل را می‌توان ساخته نشدن دنباله‌ی بازی بسیار محبوب بازی The Wolf Among Us دانست. چندی پیش متوجه شدیم که شرکت LCG Entertainment با خرید استودیو Telltale باری دیگر این استودیو را به صنعت بازی بازگرداند و درنهایت در جریان رویداد The Game Awards 2019، شرکت AdHoc Studio با انتشار تریلری از ازسرگیری ساخت بازی The Wolf Among Us 2 خبر داد.

با این حال به نظر می‌رسد که ما همچنان باید مدت زمان زیادی را برای تجربه‌ی این اثر منتظر بمانیم. مدیرعامل جدید استودیو تل‌تیل گیمز، جیمی اتیلی (Jamie Ottilie)، در مصاحبه‌ای با  Forbes اعلام کرد كه به‌دلیل ازسرگیری ساخت این پروژه، بازی The Wolf Among Us 2 به‌طور قطع در سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد و این استودیو قرار است اطمینان حاصل کند که این بازی مطابق با انتظارات و به بهترین نحوه ممکن عمل خواهد کرد. او در ادامه در مورد تاریخ انتشار این بازی گفت:

ما تاریخ انتشاری اعلام نخواهیم کرد، اما من می‌توانم بگویم که قطعا این بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد. ما ساخت فصل دوم را مجدداً ریبوت کرده‌ایم و قصد داریم زمان و مراقبتی را که سزاوارش است برای به ثمر رسیدن بازی The Wolf Among Us 2 در اختیارش قرار دهیم.

 استودیو Telltale همچنین اطمینان حاصل می‌کند که بازی The Wolf Among Us 2 مانند یک بازی تل‌تیل به نظر برسد و احساس شود. این به معنای آن است که به غیر از تغییرات و پیشرفت‌های افزایشی و اضافه شدن برخی عناصر جالب گیم پلی، طرفداران می‌توانند انتظار بازی‌‌ای را داشته باشند که بسیار شبیه به نسخه‌ی قبلی خود خواهد بود. اتیلی در این‌باره گفت:

ما احساس کردیم که بسیار مهم است که اولین بازی از استودیو تل‌تیل جدید با سبکی مشابه بازی‌های اصلی ارائه شود. این بازی مانند یک بازی Telltale احساس خواهد شد. تغییرات و پیشرفت‌های افزایشی به بازی اضافه خواهد شد که با فناوری جدید پلتفرم همراه است. همچنین ما برخی عناصر جالب گیم پلی را مد نظرمان داریم.

ما هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه بازی The Wolf Among Us 2 برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود، نداریم اما باتوجه‌به اینکه این بازی زودتر از سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌شود، می‌توانیم حدس بزنیم که این بازی برای کنسول‌های نسل آینده منتشر خواهد شد. همچنین اگر تا به حال این سری را تجربه نکرده‌اید، بازی The Wolf Among Us هم‌اکنون به‌صورت رایگان در اپیک گیمز استور در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده