// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵

بازیگر موشن کپچر مستر چیف در Halo Infinite می‌گوید بازی برای عرضه در بهار ۲۰۲۱ آماده است

بروس تامس، بازیگر موشن کپچر شخصیت مستر چیف در Halo Infinite طی مصاحبه‌ای اظهار کرده که این بازی یک محصول تقریبا کامل و برای عرضه در بهار ۲۰۲۱ آماده است.

Halo Infinite قرار بود که بزرگ‌ترین بازی انحصاری زمان عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس باشد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و عرضه‌ی این بازی شوتر اول شخص مورد انتظار تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. در حال حاضر هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که بیشتر مراحل ساخت بازی طی شده و هیلو اینفینیت برای عرضه در بهار ۲۰۲۱ آماده است.

بروس تامس از زمان Halo 4 به‌عنوان بازیگر موشن کپچر شخصیت اصلی مجموعه، یعنی مستر چیف به ایفای نقش پرداخته است و در بازی هیلو اینفینیت نیز حضور دارد. او طی مصاحبه‌ای که به‌تازگی در وب‌سایت ردیت منتشر شده، گفت این بازی برای انتشار در بهار سال ۲۰۲۱ «آماده» است. او می‌گوید: «تا جایی که می‌دانم بازی یک محصول تقریبا کامل و برای عرضه در بهار ۲۰۲۱ آماده است.»

یکی از اینسایدرهای هیلو چند وقت پیش گفته بود که بخش زیادی از مراحل توسعه‌ی بازی هیلو اینفینیت تکمیل شده است و اینکه استودیوی 343 اینداستریز در حال حاضر مشغول بهبود و پولیش بخش‌های فنی آن است. این اینسایدر همچنین اظهار کرده بود که بازی طبق برنامه‌ی تعیین شده در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

فارغ از اینکه تاریخ انتشار دقیق آن چه زمانی باشد، حداقل می‌دانیم که Halo Infinite قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. اخیرا نیز استودیوی 343 اینداستریز وعده داده است که در هفته‌ها و ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از بازی با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده