// دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۲

شایعه:‌ حالت بتل رویال به بازی Halo Infinite اضافه می‌شود

اطلاعات تاییدنشده‌ی جدید نشان می‌دهند که در سال ۲۰۲۱ میلادی، بخش بتل رویال آنلاین به بازی Halo Infinite اضافه می‌شود.

به‌تازگی یک رشته‌توییت نسبتا مفصل راه خود را به اخبار بازی باز کرده است تا گزارش‌های زیادی درباره‌ی برنامه‌های استودیو سازنده‌ی «هیلو» را با گیمرها به اشتراک بگذارد. مطابق این شایعه اعضای استودیو بازی‌سازی 343Industries می‌خواهند در سال ۲۰۲۱ میلادی و پس از عرضه‌ی بازی، حالت بتل رویال را به آن اضافه کنند. همچنین گفته می‌شود که قرار است گیم‌پلی این بخش در حلقه‌ی Zeta Halo جریان داشته باشد؛ محیطی که با اسم «تاسیسات شماره‌ی ۷» هم شناخته می‌شود.

اگر اطلاعات بیرون‌آمده از این منبع را باور کنیم، استودیو تمایلی به ساخت بخش بتل رویال نداشته است و حالت بتل رویال Halo Infinite فقط به خاطر خواسته‌ی مایکروسافت ساخته می‌شود. تازه سازندگان هنوز پایان‌بندی بازی را هم تکمیل نکرده‌اند و در حال آزمون و خطای دو سناریو برای اتمام بخش داستانی آن هستند. زیرا انتخاب یکی از این دو پایان‌بندی، تاثیر گسترده‌ای روی آینده‌ی مجموعه‌ی «هیلو» می‌گذارد. در نتیجه نمی‌توان مطمئن بود که بازی در چه تاریخی از سال ۲۰۲۱ میلادی از راه می‌رسد.

بازی Halo Infinite و مسترچیف با لباس سبز و کلاه خود درخشان در سرزمین بزرگ

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که شایعه می‌گوید بازی Halo Infinite دنباله‌ی مستقیمی ندارد و طی ۱۰ سال آینده، سازندگان ۴ فصل جدید را برای آن منتشر می‌کنند. البته دو قسمت فرعی (اسپین-آف) از مجموعه بازی Halo نیز در مراحل برنامه‌ریزی اولیه هستند که یکی از آن‌ها Halo Wars جدید است؛ یک بازی Halo Wars که از گیم‌پلی استراتژی همزمان بهره می‌برد و عملا یک بازی RTS/Real-time strategy فضایی باشد. ظاهرا در گذشته ایده‌ی ساخت این بازی رد شد و اکنون قرار است سازندگان به زنده کردن پروژه‌ای خاموش‌شده بپردازند.

فراموش نکنید که تمامی موارد توضیح داده‌شده در این خبر با اینکه با برخی از اخبار رسمی هم جور درمی‌آیند، فعلا شایعاتی بیش نیستند. در نتیجه تا زمانی‌که سازندگان به‌صورت رسمی این داده‌ها را تایید نکنند، نمی‌توان صحت آن‌ها را رد یا تایید کرد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده