// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

Cyberpunk 2077 یک هفته قبل از انتشارش آپدیتی ۴۳ گیگابایتی دریافت کرد

یکی از یوتیوبرها با انتشار تصویری از صفحه‌ی آپدیت Cyberpunk 2077 روی کنسول خود اعلام کرده که این بازی یک آپدیت ۴۳ گیگابایتی دریافت کرده است.

به نظر می‌رسد که بازی Cyberpunk 2077 یک هفته قبل از انتشارش یک آپدیت حجیم دریافت کرده است. می‌دانیم از همین حالا نسخه‌هایی از بازی به‌دست برخی افراد رسیده است و حالا آن‌هایی که این بازی مورد انتظار را زودتر از تاریخ انتشار رسمی‌اش روی پلتفرم‌های بازی خود تجربه کرده‌اند می‌گویند یک فایل ۴۳.۵ گیگابایتی برای به‌روزرسانی آن باید دانلود شود. همچنین این احتمالا وجود دارد که حجم این آپدیت در روز انتشار بیشتر هم شود.

DreamcastGuy که یک یوتیوبر است و ادعا می‌کند سی دی پراجکت رد نسخه‌ای از بازی را برای بررسی به او داده است، دیروز تصویری در توییتر خود به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد از یکی از کنسول‌های ایکس باکس گرفته شده است. او طبق این تصویر که در آن گفته شده «سایبرپانک 2077 نیاز به به‌روزرسانی دارد»، می‌گوید این بازی یک پچ ۴۳ گیگابایتی برای روز عرضه دارد. همان‌طور که از تصویر مشخص است، به‌نظر می‌رسد که حجم دقیق این آپدیت ۴۳.۵ گیگابایت است.

آپدیت ۴۳ گیگابایتی قبل از عرضه‌ی Cyberpunk 2077

چنین حجمی برای آپدیت روز عرضه‌ی یک بازی ۷۰ گیگابایتی کمی زیاد به نظر می‌رسد، ولی احتمالا آپدیت‌های بیشتری نیز در راه باشند. فابین دوهلا، یکی از مدیران استودیوی سی‌دی پراجکت رد نسبت به توییت DreamcastGuy واکنش نشان داد و گفت: «این یک آپدیت‌ است، اما داستان زمانی جالب می‌شود که بگویم این آپدیت روز عرضه‌ی بازی ما نیست.» او با این حرف درواقع می‌گوید که عرضه‌ی آپدیتی ۴۳ گیگابایتی احتمالا فقط برای نسخه‌‌های قبل از عرضه بوده و به‌روزرسانی روز عرضه‌ی بازی قرار است متفاوت باشد.

همچنین به نظر می‌رسد که آپدیت ۴۳ گیگابایتی بیشتر برای رفع باگ‌ها و ثبات بازی منتشر شده باشد، چراکه برخی افراد گزارش کرده بودند نسخه‌ی قبل از عرضه‌ی رسمی سایبرپانک 2077 از مشکلاتی رنج می‌برد و ظاهرا پس از عرضه‌ی این پچ مورد اشاره، مشکلات و باگ‌های آن کمتر شده است. سی‌دی پراجکت رد اینگونه نشان داده که در طول تاخیرهای چندباره‌ی سایبرپانک 2077 به سختی در تلاش بوده تا از بی‌نقص بودن بازی در زمان عرضه اطمینان حاصل کند.

بازی Cyberpunk 2077 کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، گوگل استیدیا و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده