// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰

نسخه های فیزیکی Cyberpunk 2077 به دست بعضی از گیمرها رسیدند؛ هشدار سازندگان به اسپویلرها

از روز گذشته مشخص شد که برخی از گیمرها مشغول تجربه‌ی بازی «سایبرپانک 2077» هستند و بعضا اقدام به استریم یا پخش ویدیوهایی از آن کرده‌اند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) عرضه می‌شود. شرکت سی‌دی پراجکت رد هم در واکنش به پخش برخی اسپویل‌ها در اینترنت اعلام کرد که استریم این بازی و پخش ویدیوهای آن فقط از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه‌ی ۱۹ آذر به وقت ایران قانونی می‌شود. در نتیجه هر کسی که به انتشار تصویر، متن یا ویدیو مرتبط با تجربه‌ی بازی زودتر از این زمان بپردازد، با هشدار کپی‌رایت و حذف محتوای خود روبه‌رو می‌شود. هرچند سی‌دی پراجکت توصیه می‌کند که اگر نسخه‌ی فیزیکی بازی را دریافت کرده‌اید، برای نصب و اجرای آن هم تا روز عرضه و انتشار آپدیت روز اول بازی صبر کنید.

به نظر می‌رسد که اکثر خریداران نسخه‌ی کالکتور بازی، زودتر از زمان معین‌شده Cyberpunk 2077 را دریافت کردند و اکنون مشغول تجربه‌ی آن هستند. البته فعلا سی‌دی پراجکت می‌گوید که اسپویل‌های جدی و خطرناک راه خود را به اینترنت پیدا نکرده‌اند و فقط ویدیوهایی را دیده‌ایم که برخی از باگ‌های عجیب بازی را به نمایش می‌گذارند. همچنین در واکنش به یک شایعه که خبر از حجم ۵۶ گیگی آپدیت روز عرضه‌ی بازی می‌داد، یکی از اعضای استودیو سی‌پراجکت رد گفت که اصلا کار روی آپدیت روز اول بازی هنوز به پایان نرسیده است؛ چه برسد که حجم آن مشخص شود و کسی آن را دانلود کرده باشد. همچنین باتوجه‌به جدیدترین تریلر بازی سایبرپانک 2077 که نسخه‌های PS4 Pro و پلی استیشن 5 آن را نشان می‌داد، می‌توانیم امیدوار باشیم که باگ‌ها هم با آپدیت روز عرضه از بین بروند.

درنهایت باید به یاد داشت که آپدیت واقعی نسل جدید Cyberpunk 2077 در تاریخ نامعمولی از سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه می‌شود و تا قبل از انتشار آن، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس هم همان نسخه‌های نسل ۸ بازی را اجرا می‌کنند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده